Wrestling Forum banner
1 - 20 of 81 Posts
Stom. Slaat nergens op. Ik weet zeker dat dit ertoe zal leiden dat LWO zich tegen Rey keert en dat ze waarschijnlijk op een gegeven moment terugkeren naar Dom vs. Rey als Rey de vete wint.

Hoe dan ook, Rey heeft deze shit niet nodig. Had het aan iemand als LA Knight moeten geven. Hij had er een tijdje mee kunnen lopen tot WM en kunnen zien hoe hij het met de titel doet, en hem dan naar de ME kunnen verplaatsen als hij het goed doet.

Maakt niet uit, denk ik. Rey is gewoon irritant in de ring (ik bedoel, geweldig voor zijn stijl en leeftijd) en is erg saai.

Welke keuze hadden ze?

Austin Theory is een bewezen mislukking. Ondanks zijn push geeft niemand om hem, zijn wedstrijden of zijn hoeken. Sterker nog, hij degradeerde de waarde van het kampioenschap dat hij vasthield. Ze besloten Mysterio een kans te geven om te zien of hij de zaken kan verbeteren.
Ze hadden de keuze om het aan LA Knight te geven. Zowel hij als de titel zouden daardoor zijn verheven.

Welke keuze hadden ze?

Austin Theory is een bewezen mislukking. Ondanks zijn push geeft niemand om hem, zijn wedstrijden of zijn verhaallijnen. Sterker nog, hij degradeerde de waarde van het kampioenschap dat hij vasthield. Ze besloten Mysterio een kans te geven om te zien of hij de zaken kon verbeteren.
Ze kozen ervoor om hem niet op tv te laten komen, hem geen wedstrijden en vetes te laten hebben. Hoewel ik niet zeg dat Austin Theory over zou zijn geweest, zeg ik alleen dat zij de reden zijn dat hij geen aantrekkingskracht en reacties van fans had. Als je een kampioen bent, moet je actief betrokken zijn bij een verhaal, anders zal niemand erom geven. Dat is precies wat er met Theory gebeurde.

Het moest van Theory af, aangezien hij er niets mee deed - of liever gezegd, ze gaven hem niets om ermee te doen - maar het aan Mysterio geven, is echt niet logisch. Ze hadden iemand anders de kans kunnen geven, tenzij het uiteindelijk gewoon is om de riem op Dom te krijgen en Judgment Day in wezen hetzelfde verhaal te laten doen als de Bloodline. Wat saai.

Wat nu voor Theory? Hij is redelijk, maar ze hebben hem al maanden niets gegeven. Krijgt hij nu iets of blijft hij zoals de meeste van de Smackdown-rooster? Achterin zitten kijken hoe de Bloodline week na week een belachelijke hoeveelheid tv-tijd in beslag neemt. Smackdown is een kerkhof voor bijna iedereen die erop moet zitten - als ze erop kunnen komen...

1 - 20 of 81 Posts