Wrestling Forum banner

Wrestling Bios - De War-thread herbeleven

1 reading
1.7K views 11 replies 6 participants last post by  RealDealNow  
#1 ·
Hallo allemaal,
Ik weet zeker dat sommigen van jullie meekijken met de Reliving the War-serie van Wrestling Bios.

Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn als we een doorlopende thread hebben die over de nieuwste afleveringen praat, net zoals we doen met normale tv-programma's in de verschillende subforums.

We zitten al in februari 1999, maar het kan een goed instappunt zijn voor jullie allemaal!

Gedachten?

#5 ·
Kijk al vanaf het allereerste begin. Denk dat het begon in de pandemie...jeez.

Ik ben dol op de manier waarop het is geëvolueerd van een minuscuul, bloedserieus overzicht van de shows van de week, tot wat het nu is - een luchtig, citaatvol, online worstelfenomeen, en dat allemaal dankzij (voornamelijk) één man. Ryan is een schat.

Het grappigste moment voor mij was een van de afleveringen waarin werd gesproken over een vroege RAW uit '97, toen Savio Vega de gevreesde nerve pinch of doom ongeveer vijf keer in één wedstrijd toepaste. Hij werd bijna gek, want daardoor leken de Davey Boy chinlocks in vergelijking daarmee opwindend.

Moet toegeven dat ik wel blij ben dat de Alex Wright-zaak voorbij is, want die begon me op de zenuwen te werken.

#8 ·
Een goede twee afleveringen hier met de aanloop naar en de recensie van St. Valentine's Massacre. Hoewel de titelmatch een paar goede en gedenkwaardige plekken had, vergat ik dat het een gelijkspel was. En het was een goede oproep van WB die zei dat Mankind in meer brute wedstrijden de brancardjob weigerde. Zo interessant dat ze deze kant op gingen voor het boeken van de post-match.

#9 ·
Door de laatste paar afleveringen te bekijken, werd ik eraan herinnerd hoeveel stoom WCW had kunnen hebben tijdens de clusterfuck van 1999. Elke Nitro & PPV zit nog steeds tot de nok toe vol.

Ze hebben echt een aanzienlijke en loyale fanbase weggegooid met wat absolute rotzooi in hun laatste jaren.

#12 ·
Kan niet wachten om meer David Flair te zien.

Ik wist dat hij slecht was... maar om het elke week in tergende details te herbeleven. Het is echt hilarisch hoe verdomd slecht hij in zo'n beetje alles was.
Waarom heeft David altijd rode, gezwollen wangen? Ik weet dat Ric ook behoorlijk rood in het gezicht werd als hij midden in een promo ontplofte. Een soort genetisch ding? Of was David gewoon echt ongeschikt?