Wrestling Forum banner
21 - 35 of 35 Posts
Dit was zo'n vermakelijke stream - Aleister Black was zo'n aardige kerel en echt vermakelijk. Cinna C Diddy noemen nadat ze een van de meiden om haar muren had gevraagd, deed me van de vloer komen. Zijn gekibbel was de hele tijd raak. Eigenlijk kwamen zowel hij als Zelina hier echt goed over en hun huis was geweldig, stel je voor dat je zo'n sportschool in je huis hebt.

Doet de WWE iets met haar?
Nee, Cinna's hele ding is samenwerkingen met mensen, Zelina nam contact met haar op toen ze zei dat ze geĂŻnteresseerd was in het proberen van worstelen en wilde samenwerken met Rhea.

Is nu live met Zelina. Het is nogal saai, ze zijn nu gewoon aan het chatten
De eerste paar uur veranderden in een kamer/huis tour chat omdat zijn cameraman de 4k camera in het hotel had laten liggen en hij terug moest rijden om hem te halen. Het worstelen was vermakelijk toen ze eenmaal bezig waren, had niet verwacht dat Aleister er zoveel bij betrokken zou zijn.

Discussion starter · #30 ·
De eerste paar uur veranderden in een kamer/huis tour chat omdat haar cameraman de 4k camera in het hotel had laten liggen en hij terug moest rijden om hem te halen. Het worstelen was vermakelijk toen ze eenmaal op gang kwamen, had niet zoveel van Aleisters betrokkenheid verwacht.
Ik ook niet en eerlijk gezegd was Aleister het hoogtepunt van de stream.
Nee, ik betwijfel ten zeerste dat WWE iets met Cinna zal doen. IshowSpeed, Druski en andere streamers hebben miljoenen volgers en ik denk dat ze allemaal miljonairs zijn.
Cinna heeft nog geen 1 miljoen. Ik denk dat ze op 886K staat.
Ik denk dat Zelina contact heeft opgenomen omdat zij ook een streamer is. Ze heeft een stream podcast met Dakota Kai.
Bovendien denk ik niet dat Cinna het goed zou doen in de ring.....

21 - 35 of 35 Posts