Wrestling Forum banner

Kan het Main Event van Wrestlemania 30 gered worden?

2.8K views 26 replies 22 participants last post by  Jingoro  
#1 ·
Hé jongens,

Ik denk dat we allemaal kunnen zeggen dat we echt, echt pissig zijn over hoe de resultaten voor Elimination Chamber zijn uitgevallen. Na alle buzz in de media en hoe fans niet onder de indruk zijn, lijkt de WWE zich gewoon niet te bekommeren om onze meningen.

Ik wil weten, zelfs met Ortan en Batista nu vastgelegd, is er een manier om WrestleMania 30's Main Event te redden of zal het slechter gaan dan Miz en Cena (persoonlijke mening)

Bedankt,
Aussie City Punk.

#2 ·
Ja, Brock Lesnar versus Orton voor de titel - Lesnar wint. Batista versus Bryan voor de rumble challenge - Bryan wint.

Lesnar versus Bryan als ME - Bryan wint.

Kortom, de enige manier om het te redden is om Orton en Batista kwijt te raken.

#5 ·
Het is zo simpel als Vince die Bryan in de main event plaatst in een triple threat match.

Een van de weinige opties die we op dit moment hebben.

Hoewel ik wou dat ik in plaats daarvan Brock vs Bryan voor de titel had kunnen krijgen :mark:

Brock vs Bryan vs Orton zou ook geweldig zijn geweest.

....wat ik wil zeggen is, elimineer Batista op de een of andere manier :lol
Ik vind Orton prima, want hij kan geweldig zijn in de ring als hij wil en ik begin hem leuk te vinden lol
Ik zou dit persoonlijk niet erg vinden, maar het is best moeilijk om Batista te elimineren… Tenzij de autoriteit een wedstrijd maakt om de topkandidaat te bepalen, maar dat zou ik niet zeggen. Ortan, ik heb het gevoel dat hij een dode last is geweest sinds hij de titels kreeg. Ik denk dat ze een paar wijzigingen in zijn karakter moeten aanbrengen, dan zou ik hem persoonlijk leuk beginnen te vinden.

#11 ·
Je hebt absoluut GEEN bewijs dat Bryan zich kan redden in een echt gevecht.
Om eerlijk te zijn, je hebt absoluut GEEN bewijs dat hij het niet kan.

Natuurlijk, ik zou het ermee eens zijn dat het WAARSCHIJNLIJK is dat Bryan beperkte echte vechtvaardigheden heeft, en ik zou het ermee eens zijn dat Brock hem vrijwel zeker zou vernietigen in een echt gevecht of MMA-wedstrijd, maar dat is niet echt het punt, toch?

Voor degenen onder jullie die tegen Lesnar/Bryan argumenteren omdat Lesnar een echt gevecht zou winnen...krijg wat perspectief. Dit is WWE, geen MMA. Als we het argument aanvoeren dat WWE geen wedstrijden zou moeten hebben waarbij in het echte leven de ene man de andere zou vernietigen, dan durf ik te wedden dat je een hekel had aan Hulk Hogan tegen Randy Savage van WrestleMania V, elke Undertaker/Shawn Michaels-wedstrijd, Brock Lesnar tegen Eddie Guerrero van No Way Out 2004, Alberto Del Rio tegen Dolph Ziggler van Payback 2013, Brock Lesnar tegen CM Punk van SummerSlam 2013, Steve Austin tegen Ken Shamrock (Raw 1998), elke Kurt Angle tegen Steve Austin-wedstrijd, Owen Hart tegen British Bulldog (Raw 1997), Undertaker tegen Jeff Hardy (Raw 2002), of een van de vele andere wedstrijden zoals die.

#16 ·
LOL@Dit hele argument...

Lesnar zou iedereen in de WWE afslachten. Iedereen.
Dat is niet het argument, kampioen. Echt leven? Brock vernietigt iedereen in WWE.

Maar WWE is geen echt leven, toch?

Bovendien, als men betoogt dat Brock niemand zou moeten bevechten die hij in het echte leven zou vernietigen, en als Brock iedereen in WWE zou afslachten, dan is Brocks WWE-carrière dan wel voorbij, nietwaar?

#17 ·
Lol jongens, als WWE Bryan over Lesnar zou zetten, zouden ze het niet clean doen. Iemand zou zich uiteraard in Bryan's naam bemoeien of zoiets.

#21 ·
Ik denk dat een Mania hoofdevenement één op één moet zijn. Ik heb medelijden met Orton en Batista. Ze zitten in een bijna onmogelijke situatie. De manier waarop deze wedstrijd gered kan worden, is dat beide mannen gedijen op de druk, naar buiten gaan en een vijfsterrenwedstrijd neerzetten. Ik weet dat als ze een klassieker neerzetten omringd door alle negativiteit, ze mijn respect voor het leven zouden hebben. Herinner je je Lesner/Goldberg nog? Vanwege het publiek konden ze niet eens een wedstrijd werken. Dus ondanks alles en hoe ongelooflijk moeilijk het ook zal zijn, moeten Orton en Batista naar buiten gaan en de wedstrijd van hun carrière neerzetten. Naar mijn mening kan het hoofdevenement zo gered worden.

#22 ·
Welnu, Batista is nu een hiel, dus hoewel de wedstrijd nog steeds waardeloos zal zijn, zal de verhaallijn redelijk behoorlijk zijn.

#23 ·
Ik kan niet geloven dat sommige mensen nog steeds denken dat Orton vs. Batista zal afsluiten :fpalm

#24 ·
Als CM Punk terugkeert als een Vince-man. Vince zegt dat Punk zijn man is en hij gebruikt zijn macht om hem in het hoofdevenement van WM te plaatsen.
Dus de kaart zou er zo uitzien:

1. Main Event WWEWHW titel
CM Punk (Vince) vs Batista (HHH) vs Orton (Stephanie)

2. Undertaker vs Lesnar

3. Bryan vs HHH

4. John Cena vs Bray Wyatt

5. Us0o's vs New Age Outlaws (World Tag team titels)

6. Cesaro vs Swagger

7. Christan vs Sheamus

Kan niet bedenken waar Kane, Shield, andere 2 Wyatts te plaatsen.
Iemand die deze kaart tot nu toe leuk vindt en eraan wil toevoegen?

#26 ·
Nee, absoluut niet

Zelfs als Bryan Trips verslaat
Het komt goed als Bryan Trips verslaat. Dat zou moeten. Trips is het hele middelpunt van het verhaal van Daniel Bryan die wordt onderdrukt. Een overwinning op hem is een symbolische overwinning op de machtsstructuur. Een overwinning op Randy Orton om kampioen te worden. Jezus, hun wedstrijden zijn niet goed genoeg geweest om de 58e rematch in 6 maanden te verdienen en Wrestlemania te headlinen. Ook is Bryan vs. Batista vs. Orton een lame resultaat voor Bryan. Shit vs. Shit vs. Goud is geen goud.

#27 ·
Simpel. Laat Daniel Bryan twee keer worstelen: 1) Versla Triple H met de voorwaarde dat als hij wint, hij het main event verandert in een 3-way dance. 2) Win de 3-way dance en WrestleMania eindigt met DB die beide riemen boven zijn hoofd houdt, terwijl de hele arena de yes-chant doet.

Het zal niet gebeuren, maar het is de voor de hand liggende oplossing. Je kunt de populairste worstelaar maar zo lang de titel laten achtervolgen.