Verdorie, als ik het wist? Ze verbieden de piledriver al 20 jaar, The Undertaker kan mensen geen Tombstone geven, maar hier komt Rey Mysterio die mensen Canadian Destroyers geeft?
Wat is het verschil tussen frisdrank en bruisend water?Wat is het verschil tussen boksen en mixed martial arts?
Adam Cole haalde het tevoorschijn, denk ik, bij halftime heat, misschien was het het Worlds Collide-toernooi, maar hij plaagde het bij de ene en trok het bij de andere afIk denk dat ze erop vertrouwen dat Rey het uitvoert. Zou zijn finisher moeten zijn, want 619 is eerlijk gezegd een beetje shit.
Ze verbieden de piledriver al zo'n 20 jaar, The Undertaker kan geen Tombstone doen
Beste antwoord. WWE heeft Taker nooit verboden Tombstones te doen. Alleen Kane & Taker mogen de "tombstone"-variant uitvoeren vanwege hun lengte.WWE heeft de tombstone verboden voor andere worstelaars omdat ze willen dat deze exclusief is voor de broeders van vernietiging.
WWE heeft piledrivers verboden omdat de meeste worstelaars weliswaar sterk genoeg zijn om iemand in positie te houden, maar slechts weinigen er een veilig kunnen uitvoeren. Het ziet er bedrieglijk eenvoudig uit en WWE wil niet dat worstelaars het proberen.
De Canadian Destroyer zit in hetzelfde schuitje als de Tombstone. Het is moeilijk en ze zullen slechts een handvol worstelaars toestaan het te proberen. Maar het is zo moeilijk dat slechts een handvol worstelaars het zouden proberen.
Dit. Is er niet een verhaal waarin Jericho Vince ervan overtuigde om AJ de "verboden" Styles Clash te laten gebruiken door het gewoon iets anders te noemen en Vince niet wist dat het dezelfde move was?Vince weet niet dat de Canadian Destroyer een flitsende piledriver is.
Wees me voorDe Canadian Destroyer is veiliger. Het is het verschil tussen een handstand en een salto.
Met een piledriver spijker je een kerel op de bovenkant van zijn hoofd. De bedoeling is natuurlijk om hem niet echt op zijn hoofd te laten vallen, maar het kan gebeuren.
Met een Canadian Destroyer doet de persoon die hem geeft in wezen een achterwaartse salto en de persoon die hem neemt rolt de beweging achterwaarts door. Als ze te weinig draaien, komt de persoon die hem neemt niet in de buurt van op hun hoofd landen. Als ze normaal landen of zelfs te veel draaien, rolt de persoon die hem neemt grotendeels door de beweging, dus zelfs als ze op hun hoofd landen, zou het momentum hen voorwaarts moeten dragen in plaats van hen naar beneden te spijkeren. Er is meer ruimte voor fouten omdat de missers minder gevaarlijk zijn.
Thanks, I hate it. Het is eerlijk gezegd waarschijnlijk het ergste. Afgezien van dingen die waanzinnig gevaarlijk zijn, zoals de Phoenix plex, kan ik geen slechtere move bedenkenOne's impactful and serious. The other one's completely ludicrous to take seriously and kills suspension of disbelief because why the fuck would your opponent jump and do a move with you? It's even worse in Adam Cole's case because why would your opponent bend down, stay bent down, stay in the same position, and then do a move with you. One of, if not the, worst moves in wrestling.