Wrestling Forum banner

1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
Joined
·
11,885 Posts
any
 

·
Registered
Joined
·
3,743 Posts
Discussion Starter #5
Oh, yes I forgot to include the size. Its any size, but I'd suggest a splash.
 

·
Registered
Joined
·
864 Posts


Good luck against OZ cody, you should kick his ass......good luck against cody oz, you should kick his ass. :) I had nothing, so i produced next to vomit.
 

·
Registered
Joined
·
11,885 Posts
it's pretty cool AF, I like it. Maybe you have a chance
 

·
Registered
Joined
·
11,885 Posts
OZ and cody will wait till sunday, i'm sure
 

·
Banned
Joined
·
9,035 Posts
It's just me. OZ is next round. And yeah I keep forgetting about it, and I have no fucking clue what I'm gonna do. I'll have to do something tonight. If I remember.

Shit, maybe AF will go on to next round on a technicality, lol.
 

·
Banned
Joined
·
9,035 Posts
I'm tapped out for ideas. I was gonna do a 70's show banner, but can't think of where to go from there. And I'm not into doing wrestling banners n shit.
 

·
version 2.0
Joined
·
5,045 Posts
Steal NDF's old ER banner... :)


Or do MXC...


Or maybe the John Henson Project...


Chappelle's Show...


South Park...


Days Of Our Lives... :no:
 

·
Banned
Joined
·
9,035 Posts
I almost forgot about having to do the damn thing. It's due today isn't it? :eek:

Well here's my rushed shit done at 7 in the morning while dead tired. :) I was gonna go for Ricki Lake, but haven't watched her show in so long. So I went for Montel. I've watched him a few times recently, and his show has turned into this slightly classy white trash thing that always has the "you aint ma baby' daddy" shit. <3


 

·
Registered
Joined
·
11,885 Posts
cool cody gets my vote
 

·
Registered
Joined
·
11,885 Posts
he knew that, it was some sort of joke
 
1 - 20 of 25 Posts
Top