Wrestling Forum banner

Tony Khan gespot terwijl hij uitcheckte voor Will Ospreay's laatste indie-match

3.7K views 54 replies 42 participants last post by  ForceOfNature  
#1 ·
#2 ·
Is dit erg? Waarom is het erg dat hij een fan is? God verhoede dat een persoon die een worstelbedrijf bezit, daadwerkelijk een fan is en gepassioneerd is en van worstelen houdt. Het irriteert me altijd als mensen hem als een belediging een fan noemen. Er zijn veel belangrijkere en relevantere dingen om hem voor te bekritiseren.

#40 ·
Is dit een slechte zaak? Waarom is hij een 'mark' een slechte zaak? God verhoede dat een persoon die een worstelbedrijf bezit, daadwerkelijk een fan is en gepassioneerd is en van worstelen houdt. Het irriteert me altijd als mensen hem als een belediging een 'mark' noemen. Er zijn veel belangrijkere en relevantere dingen om hem voor te bekritiseren.
Gebruikersnaam klopt.

#27 ·
Tony die uitblinkt is geweldig. Ik zou ook uitblinken als ik Ospreay live zou zien.

Tony die een enorme fan is, is wat ik leuk vind aan Tony.

ik geef daar veel de voorkeur aan... dan te weten dat de eigenaar alleen van zijn worstelaars houdt, zodat hij een dildo naar ze kan vernoemen.
Misschien is dat de reden waarom WWE willekeurig worstelaars maar één naam liet hebben, het was te moeilijk voor Vince om meerdere namen voor zijn dildo's te onthouden.

#13 ·
Naar mijn bescheiden mening is dit de goede kant van Tony Khan. Het is geweldig dat hij een fan is en om worstelen geeft. Zijn slechte kant is zijn incompetentie in het daadwerkelijk leiden van een bedrijf en zijn koppigheid om te luisteren naar de ervaren veteranen die hij zelf heeft aangenomen om te helpen met de productie/creatie.

#16 ·
Maar serieus, wie gaat Michael Oku tekenen!?
Zo niet AEW, dan zou ik verbaasd zijn als hij niet voor het einde van het jaar in NXT zit. Hij is nu 30 en heeft zijn tijd in de Britse scene gehad, dus zou hij overzee moeten kijken. Oku is een voormalig acteur die tv, films en theater heeft gedaan, dus hij zou zich met wat training kunnen aanpassen aan de Amerikaanse tv-stijl. Jericho boekte hem onlangs op zijn Cruise en zette hem over Matt Cardona, Johnny TV en Speedball Bailey.

#36 · (Edited)
Als het niet duidelijk was dat Tony deze idioot de wereld zou geven... bewijs A.

Ok, ik heb Tony en zijn beslissingen VEEL keer bekritiseerd en terecht... maar proberen de man te bashen omdat hij van pro wrestling houdt en een show bezoekt, is misschien wel de domste shit die ik OOIT hier heb gezien... zijn passie is helemaal geen probleem.
Het is niet dat hij van worstelen houdt dat het probleem is, het is dat hij het imago projecteert (en we weten dat het een echt imago is omdat we het hebben gezien) dat hij ieders vriend wil zijn en niet hun baas kan zijn. Hij kan geen professionaliteit en ernst uitstralen, hij moet zich gedragen als een kind dat met menselijke actiefiguren speelt, en de worstelaars kunnen om alles vragen en hij zal het ze geven omdat hem niet is geleerd hoe om te gaan met confrontatie.

#22 · (Edited)
Het is meer een probleem dat Khan de hele verdomde tijd in de schijnwerpers staat. Ik wil me concentreren op de worstelaars, niet op Khan.

En ondanks wat velen zeggen, is het raar om de eigenaar van het bedrijf openlijk te zien uitkomen en te juichen voor bepaalde jongens in de selectie. Hierdoor voelt AEW als tweederangs en niet als een serieuze worstelpromotie. Maar ga je gang en zeg me dat ik dingen te serieus neem en mijn mening ongeldig maak, ondanks het feit dat wat ik zei een legitieme klacht is waar veel anderen hetzelfde over denken.

#23 ·
Zonder botsing had hij het weekend vrij kunnen hebben om te ontspannen, en heeft waarschijnlijk de rust nodig, maar TK is in plaats daarvan daar om naar een Indy te kijken, lol. Hoewel het logisch is om de aandacht te vestigen op de aanstaande komst van Ospreay.

#26 ·
Waar heeft @M1M2M3M4M5M6M7M8 Tony hier überhaupt afgezeken? Jullie vallen hem aan omdat hij een paar tweets heeft gepost? Zeg me alsjeblieft niet dat het komt omdat hij het woord "Marking" gebruikte....Man, de AEW-fanbase is de meest gevoelige groep fans ooit. Fans van WCW, ECW TNA waren nooit zo lol
Eens