Wrestling Forum banner

Ze hebben Jey Uso geruïneerd

3.5K views 33 replies 30 participants last post by  Hawkke  
#1 ·
Misschien ben ik hier in de minderheid, maar ik ben een grote Jey Uso-fan. Natuurlijk, hij is niet de beste in de ring, maar hij krijgt wilde reacties, brengt een vermakelijke sfeer en verkoopt een hoop merchandise.

Gegeven dat alles, dacht ik dat hij na WrestleMania een soort push zou krijgen.

Eerst wilde ik dat hij Damian Priest versloeg, omdat ik Priest een saaie en slecht geboekte wereldkampioen vond. Ze bewezen me ongelijk, maar pas toen we bij Priest vs. Gunther kwamen en we zagen hoe Priest dat programma droeg.

Toen wilde ik dat Jey de MITB won, die ze totaal verspilden door hem aan Drew te geven, alleen maar om iets toe te voegen aan de Punk-vete dat niet echt nodig was.

Toen dacht ik dat Zayn vs. Jey een goede story-match zou zijn rond de IC-titel en misschien zou Jey die riem kunnen pakken. Maar ze gaven het aan Bron (hij had Jey later ervoor kunnen verslaan).

Niet alleen dat, Jey is afwezig op tv. Een van hun topverkopers van merchandise is afwezig op tv omdat HHH hem nog steeds als een Bloodline-ding ziet.

Dus wat is Jey's toekomst? Terug met Jimmy in het Bloodline vs. Bloodline-verhaal.

Als je het mij vraagt, is dat een hot star die wordt verspild en terug in de kleine hokjes wordt gestopt die HHH in zijn hoofd heeft.

#2 ·
Ik ben misschien in de minderheid, maar ik ben een grote Jey Uso fan. Natuurlijk is hij niet de beste in de ring, maar hij krijgt wilde reacties, brengt een vermakelijke sfeer en verkoopt een hoop merchandise.

Gezien dit alles dacht ik dat hij een soort push zou krijgen na WrestleMania.

Eerst wilde ik dat hij Damian Priest versloeg, omdat ik Priest een saaie en slecht geboekte wereldkampioen vond. Ze bewezen me ongelijk, maar pas toen we bij Priest vs. Gunther kwamen en we zagen dat Priest dat programma droeg.

Toen wilde ik dat Jey de MITB won, wat ze totaal verspilden door het aan Drew te geven, alleen om iets toe te voegen aan de Punk-vete dat niet echt nodig was.

Toen dacht ik dat Zayn vs. Jey een goede story-match zou zijn rond de IC-titel en misschien zou Jey die titel kunnen pakken. Maar ze gaven het aan Bron (hij had Jey er later voor kunnen verslaan).
\nNiet alleen dat, Jey is afwezig op tv. Een van hun topverkopers van merchandise ontbreekt op tv omdat HHH hem nog steeds als een Bloodline-ding ziet.

Dus wat is Jey's toekomst? Terug met Jimmy in het Bloodline vs. Bloodline verhaal.

Als je het mij vraagt, is dat een hot star die verspild wordt en terug in de kleine hokjes wordt gestopt die HHH in zijn hoofd heeft.
Ik vind Jey leuk, maar het voelt echt alsof hij gewoon in de wacht staat totdat hij uiteindelijk herenigt met Jimmy en Roman, het is waarschijnlijk het beste voor hem als hij niets zinvols in zijn eentje gaat doen zoals het lijkt, tenminste hij maakt deel uit van een hot verhaal

#3 ·
Ik ben misschien in de minderheid hier, maar ik ben een grote Jey Uso fan. Natuurlijk, hij is niet geweldig in de ring, maar hij krijgt wilde reacties, brengt een leuke sfeer en verkoopt een hoop merchandise.

Gegeven dat alles, dacht ik dat hij een soort push zou krijgen na WrestleMania.

Eerst wilde ik dat hij Damian Priest versloeg, omdat ik Priest een saaie en slecht geboekte wereldkampioen vond. Ze bewezen me ongelijk, maar pas toen we bij Priest vs. Gunther kwamen en we zagen hoe Priest dat programma droeg.

Toen wilde ik dat Jey de MITB won, die ze totaal verspild hebben door het aan Drew te geven, alleen om iets toe te voegen aan de Punk-vete dat niet echt nodig was.

Toen dacht ik dat Zayn vs. Jey een goede story-match zou zijn rond de IC-titel en misschien zou Jey die titel kunnen pakken. Maar ze gaven het aan Bron (hij had Jey later ervoor kunnen verslaan).

Niet alleen dat, Jey is afwezig van tv. Een van hun top merchandise verkopers ontbreekt op tv omdat HHH hem nog steeds als een Bloodline-ding ziet.

Dus wat is Jey's toekomst? Terug met Jimmy in de Bloodline vs. Bloodline story.

Als je het mij vraagt, is dat een hot star die verspild wordt en terug in de kleine hokjes wordt gestopt die HHH in zijn hoofd heeft.
Hoi Rikishi

#27 ·
Je kunt maar zo ver komen als je absoluut waardeloos bent in de ring en je woordenschat beperkt is tot twee woorden: "yeet" en "uce".
Het is 2024.

Als waardeloos zijn zou betekenen dat je niet kunt slagen, hoe verklaar je dan dat Rollins, McIntyre, Priest en Gunther dit jaar allemaal wereldkampioen zijn?

#6 ·
Er is nooit een enorme belofte geweest dat Jey voor iets anders zou worden gebruikt dan de manier waarop hij is gebruikt sinds hij weg was van zijn familie. Alleen omdat iemand duidelijk erg populair is bij de fans, maar geen titel heeft of niet altijd prioriteit heeft om in een soort verhaallijn te zitten, betekent niet dat ze misbruikt worden. Jey zit er gewoon tussenin, zoals de meeste worstelaars doormaken. Zelfs de favorieten.

Jey die de IC-titel van Sami wint, zou een rare boekingszet zijn, aangezien ze allebei faces zijn die geliefd zijn bij fans en geen van beiden op dit moment heel zouden moeten zijn. Het zou de momentum van beide mannen schaden. Daarom is er eigenlijk nooit een titelwissel tussen "vrienden", tenzij een van hen zich in het proces tegen de ander keert... en fans vinden het duidelijk leuk om Sami en Jey samen te zien.

De voor de hand liggende weg voor Jey is om uiteindelijk herenigd te worden met zijn familie en daar is niets mis mee. Elke singles-titelwinst die Jey zou hebben gewonnen, zou geen betekenis hebben gehad, omdat iedereen altijd heeft geweten dat Jey waarschijnlijk uiteindelijk weer met zijn broer zal taggen. De man kan naar hen terugkeren, wetende dat hij op eigen kracht succesvol is geweest. Hij hoeft de WHC, IC-titel niet te houden of grote vetes te winnen om dat te bereiken. Hij heeft het gedaan. Elke keer dat Jey een entree maakt, zijn de fans erg enthousiast over wat hij doet. Daarom bleef WWE hem titelkansen geven. Ze weten hoe betrokken fans bij hem zijn.

#16 ·
Er was nooit de enorme belofte dat Jey voor iets meer zou worden gebruikt dan de manier waarop hij is gebruikt sinds hij weg was van zijn familie. Alleen al omdat iemand duidelijk erg populair is bij de fans, maar geen titel heeft of niet altijd prioriteit heeft om in een soort verhaallijn te zitten, wil nog niet zeggen dat ze verkeerd worden gebruikt. Jey zit nu gewoon tussen de dingen in, zoals de meeste worstelaars doormaken. Zelfs de favorieten.

Jey die de IC-titel van Sami wint, zou een rare boekingszet zijn, aangezien ze allebei faces zijn die geliefd zijn bij fans en geen van beiden op dit moment heel zouden moeten zijn. Het zou de momentum van beide mannen schaden. Daarom is er nooit echt een titelwissel tussen "vrienden", tenzij een van hen zich in het proces tegen de ander keert....en fans zien Sami en Jey duidelijk graag samen.

De voor de hand liggende weg voor Jey is om uiteindelijk herenigd te worden met zijn familie en daar is niets mis mee. Elke singles titelwinst die Jey zou hebben gewonnen, zou geen betekenis hebben, omdat iedereen altijd heeft geweten dat Jey waarschijnlijk uiteindelijk weer met zijn broer zal taggen. De man kan naar hen terugkeren in de wetenschap dat hij op eigen kracht succesvol is geweest. Hij hoeft niet de WHC, IC-titel te houden of grote vetes te winnen om dat te bereiken. Dat heeft hij gedaan. Elke keer dat Jey een entree maakt, zijn de fans erg betrokken bij wat hij doet. Daarom bleef WWE hem titelkansen geven. Ze weten hoe betrokken fans bij hem zijn.
Lol, de Usos zullen pas over jaren herenigen. Misschien een paar wedstrijden tijdens de aanloop naar Survivor Series, maar ze stoppen geen top singles act in een tag team zonder reden.

Ze wachten waarschijnlijk met een titelwinst tot de bloodline saga eindigt. Zou niet eens geschokt zijn als hij de rumble wint als Dwayne/Roman dat niet doen.

#7 ·
Ik ben misschien in de minderheid hier, maar ik ben een grote Jey Uso fan. Zeker, hij is niet de beste in de ring, maar hij krijgt wilde reacties, brengt een vermakelijke sfeer en verkoopt een hoop merchandise.

Toen wilde ik dat Jey de MITB won, die ze totaal verspild hebben door hem aan Drew te geven, alleen om iets toe te voegen aan de Punk-vete dat niet echt nodig was.

Toen dacht ik dat Zayn vs. Jey een goede story-match zou zijn rond de IC-titel en misschien zou Jey die titel kunnen pakken. Maar ze gaven hem aan Bron (hij had Jey er later voor kunnen verslaan).

Niet alleen dat, Jey is afwezig op tv. Een van hun topverkopers van merchandise is afwezig op tv omdat HHH hem nog steeds als een Bloodline-ding ziet.

Dus wat is Jey's toekomst? Terug met Jimmy in de Bloodline vs. Bloodline-verhaal.

Ze zijn duidelijk afgekoeld sinds de Mania-match met Jimmy unaniem werd afgekraakt. Een reünie met Jimmy lijkt zeker in de maak te zijn voor Jimmy terugkeert. En ongetwijfeld zal hij een kort programma hebben met Roman zodra hij zich realiseert dat hij hulp nodig heeft [wat ze misschien gisteravond zijn begonnen]. Omdat ze duidelijk gaan voor een Bloodline vs. Bloodline-vete.

#8 ·
Ja, het is niet geweldig. Iemand die zo populair is, zou niet beperkt moeten worden tot 30 seconden backstage in twee weken achter elkaar van een show van 3 uur. Ik bedoel, hij zal vrijwel zeker over een paar maanden een behoorlijk aandeel spelen, veel schermtijd krijgen en in een betere positie zitten dan de meesten, maar het lijkt erop dat ze de boot hebben gemist om hem volledig als singles-ster te vestigen.

#14 ·
Ik ben misschien in de minderheid hier, maar ik ben een grote Jey Uso fan. Natuurlijk, hij is niet geweldig in de ring, maar hij krijgt wilde reacties, brengt een leuke sfeer en verkoopt een hoop merchandise.

Toen wilde ik dat Jey de MITB won, die ze totaal verspilden door hem aan Drew te geven, alleen om iets toe te voegen aan de Punk-vete dat niet echt nodig was.

Toen dacht ik dat Zayn vs. Jey een goede story-match zou zijn rond de IC-titel en misschien zou Jey die titel kunnen pakken. Maar ze gaven het aan Bron (hij had Jey later ervoor kunnen verslaan).

Niet alleen dat, Jey is afwezig van tv. Een van hun topverkopers van merchandise ontbreekt op tv omdat HHH hem nog steeds als een Bloodline-ding ziet.

Dus wat is Jey's toekomst? Terug naar Jimmy in de Bloodline vs. Bloodline-verhaal.

Als je het mij vraagt, is dat een hot star die wordt verspild en terug in de kleine hokjes wordt gestopt die HHH in zijn hoofd heeft.
Terugkomen met Jimmy en Roman als onderdeel van de New Bloodline vs. Original Bloodline-oorlog. Dat zal hem minimaal de komende acht maanden bezighouden.

#15 ·
Hij had geluk dat hij er zo overheen kwam met zijn irritante "Yeet"-shit, niet alsof hij het zelfs maar op een slimme of grappige manier in een promo verwerkte. Tel daarbij op dat hij hoogstens gemiddeld is in de ring, hij zou zijn zegeningen moeten tellen dat hij teruggetrokken wordt in de grootste verhaallijn die het bedrijf heeft (Bloodline burgeroorlog).

#19 ·
Eerst wilde ik dat hij Damian Priest versloeg, omdat ik Priest een saaie en slecht geboekte wereldkampioen vond. Ze bewezen dat ik ongelijk had, maar pas toen we bij Priest vs. Gunther kwamen en we zagen dat Priest dat programma droeg.
Hij droeg dat programma door elke week volledig gaar te zijn door een man die niet bekend staat om zijn promovaardigheden?

Image

Gunther kreeg Priests waardeloze kont in 2 weken meer over dan hij in Judgment Day in 2 jaar met 30 segmenten per Raw.

Wat Jey Uso betreft, ben ik eerlijk gezegd blij dat ze hem hebben verspild, want Jey Uso is waardeloos en hij werkt enorm op mijn zenuwen. Het is hersenloos gedoe, het slaat nergens op, maar als kijker ben ik blij dat hij het doet, want het kan me niet schelen of ze hun winst maximaliseren.

#21 ·
Ik denk dat hij prima is waar hij is.
Zijn gimmick is main event Jey Uso, een voormalige jobber die ervan droomde ooit in de main event scene te staan nadat hij de vroege stadia van zijn puberteit eind jaren 30 had voltooid.
Een van de junior titels zou hem niet ten goede komen en de grote riem is te groot voor hem.

#34 ·
Hij zou de NXT wereldtitel moeten winnen.
Weet je, je hebt waarschijnlijk een goed punt. Weg van de main roster en wat meer zijn eigen stijl opbouwen.

• Like
Reactions: jking1979nc
#23 ·
Hij gaat de tag-titels vrijwel zeker binnenkort winnen, en zou wel eens de laatste man kunnen zijn die zich bij Team Roman aansluit en de grote pop krijgt voor de onvermijdelijke Wargames-match, dus ik weet het niet.

Voor een man met alle beperkingen die hij in de ring en op de microfoon heeft, denk ik dat hij zo ver komt als hij realistisch gezien kan komen.

#24 ·
Ik ben het ermee eens en ik denk niet dat hij op dit moment deel zou moeten uitmaken van de Bloodline-hoek, gezien de manier waarop zijn verhaallijn daarin verliep. Natuurlijk, je kunt het plagen als je wilt of interacties hebben, maar ik geloof dat hij alles heeft gedaan wat hij daar moest doen en het heeft hem genoeg verheven tot een punt waarop hij er niet meer specifiek in nodig is.

#25 ·
Dat hebben ze echt niet. Hij is nog steeds een van de meest overgewaardeerde jongens in de business, of hij nu wint, verliest of gelijk speelt. Hij heeft gewoon een goede heel nodig om mee te dansen. Zijn huidige karakter is alleen maar stagnerend omdat hij geen weerstand heeft en nergens over kan praten. Op dit moment zit hij in de positie waar LA Knight vroeger in zat, namelijk in een super over babyface limbo.

Ik zou zeggen, maak Miz een heel en begin daar.

#26 ·
Jammer dat hij geen internetlieveling is. Zweetvlekken zouden woeden over deze de-push.

Tenminste @Blondee is nog steeds een grote supporter van hem.
Lmao misschien ben ik hem wel enigszins gaan waarderen omdat ik hem elke keer zie als ik iets post (en ik heb hem liever dan LA Trash en zijn delulu-fans), maar het is absoluut zonde om de Usos uit elkaar te halen in een al stervende tag-team divisie, alleen maar om Jey in geïmproviseerde tag-teams te stoppen voordat hij weer bij de Bloodline komt.
Ze haten Jey hier en op internet in het algemeen, maar hij is mega populair in het echte leven. Hij zou een titel moeten krijgen nadat hij klaar is met de Bloodline-dingen.
Zoals Bex 😏