De vorige Paige megathread was de meest bekeken en meest becommentarieerde thread aller tijden in deze sectie en ik geloof ook op deze site. Het begon als een leuke thread met foto's, gifs en video's met kleine discussies en uiteindelijk liepen de dingen uit de hand met lange discussies en heel weinig foto's. Welnu, dat kunnen we niet opnieuw laten gebeuren en we moeten proberen deze thread positief te houden, wat de oorspronkelijke bedoeling van de vorige thread was. In deze thread moedig ik iedereen aan om deze regels te volgen; voor elke 5 reacties moet er minstens een foto, gif of Paige zijn. Er mogen geen lange alinea's discussies zijn en als er een belangrijk onderwerp is, moedig ik iemand aan om het onderwerp hier te vermelden en naar de discussiethread bovenaan de subsectie te gaan om het probleem te bespreken. Met deze nieuwe thread denk ik dat we allemaal moeten beginnen met het plaatsen van onze favoriete Paige-foto aller tijden en/of gif. Ook geen antagonisme tegen de mods of klagen over threadtitels etc. Gewoon plezier hebben. (opmerking: ik moedig alle fans op sociale media aan om Paige beterschap te wensen, aangezien ze op dit moment met een zeer ernstige blessure te maken heeft) Bedankt fans en mods.
Bewerk de nieuwe titel van de thread is walgelijk en oneerlijk voor paige. Ik hoop dat de titel verandert of dat de thread wordt verwijderd. Paige heeft een heel zwaar jaar gehad, maar ik zal haar altijd steunen en ik wens haar het allerbeste.

Bewerk de nieuwe titel van de thread is walgelijk en oneerlijk voor paige. Ik hoop dat de titel verandert of dat de thread wordt verwijderd. Paige heeft een heel zwaar jaar gehad, maar ik zal haar altijd steunen en ik wens haar het allerbeste.