Wrestling Forum banner

Saraya (Paige) Megathread

571K views 2K replies 169 participants last post by  Eva MaRIHyse  
#1 · (Edited)
De vorige Paige megathread was de meest bekeken en meest becommentarieerde thread aller tijden in deze sectie en ik geloof ook op deze site. Het begon als een leuke thread met foto's, gifs en video's met kleine discussies en uiteindelijk liepen de dingen uit de hand met lange discussies en heel weinig foto's. Welnu, dat kunnen we niet opnieuw laten gebeuren en we moeten proberen deze thread positief te houden, wat de oorspronkelijke bedoeling van de vorige thread was. In deze thread moedig ik iedereen aan om deze regels te volgen; voor elke 5 reacties moet er minstens een foto, gif of Paige zijn. Er mogen geen lange alinea's discussies zijn en als er een belangrijk onderwerp is, moedig ik iemand aan om het onderwerp hier te vermelden en naar de discussiethread bovenaan de subsectie te gaan om het probleem te bespreken. Met deze nieuwe thread denk ik dat we allemaal moeten beginnen met het plaatsen van onze favoriete Paige-foto aller tijden en/of gif. Ook geen antagonisme tegen de mods of klagen over threadtitels etc. Gewoon plezier hebben. (opmerking: ik moedig alle fans op sociale media aan om Paige beterschap te wensen, aangezien ze op dit moment met een zeer ernstige blessure te maken heeft) Bedankt fans en mods.
Image

Bewerk de nieuwe titel van de thread is walgelijk en oneerlijk voor paige. Ik hoop dat de titel verandert of dat de thread wordt verwijderd. Paige heeft een heel zwaar jaar gehad, maar ik zal haar altijd steunen en ik wens haar het allerbeste.

#6 ·
Re: Paige Megathread the Sequel (volg de regels aub)

Welnu, ik ga deze overslaan omdat ik de regels niet kan volgen. Ik hoop dat dit lukt. Ik zal rondsluipen en genieten. Maar ja, ik kan dit draadje niet doen.

En
Dan doei, waarom kun je de regels niet volgen? Ook als je Paige niet leuk vindt, waarom kom je dan in een draadje over Paige?

#15 ·
Re: Paige Megathread the Sequel (gelieve de regels te volgen)

Ik hoop dat hetzelfde advies over schelden/liefde tonen/etc. in de andere threads wordt geplaatst, het is wel zo eerlijk voor ons allemaal.

Terug naar het thema, ik hoop echt dat er snel meer van dit soort fotoshoots komen, ze zijn beter dan alles wat WWE heeft gedaan.

• Like
Reactions: MonkasaurusRex
#16 ·

Ik hoop dat hetzelfde advies over schelden/liefde tonen/etc. in de andere threads wordt geplaatst, het is wel zo eerlijk voor ons allemaal.

Terug naar het thema, ik hoop echt dat er snel meer van dit soort fotoshoots komen, ze zijn beter dan alles wat WWE heeft gedaan

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Bedankt voor de foto's haha, Sorry heb Paige al een tijdje niet meer in welke vorm dan ook gezien, vergeten hoe sexy ze is. JMO beetje ik vond haar de meest sexy diva in WWE. Ze is niet atletisch, of fit, grote borsten. Ik weet het niet, ze heeft dit bleke ding gaande lol. Deze donkere en sexy aura.

#30 · (Edited)
Re: Paige Megathread the Sequel (volg de regels a.u.b.)

Favoriete Paige gif aller tijden

Image
Man, die gif herinnerde me er net aan waarom ik denk dat ze de meest sexy diva in wwe is. En het belangrijkste is dat deze thread weer een fotothread wordt, yeahhh lol.

Re: Paige Megathread the Sequel (volg de regels a.u.b.)

Een van mijn favoriete momenten van Paige in de ring, als ze dit doet haha.

Image

#36 ·

Nog iemand opgemerkt dat Paige haar navelpiercing uit heeft gedaan op die foto? Ik zag dat een van de meisjes van die Sephora make-up winkel op twitter vermeldde dat Paige de piercing eruit had gehaald, maar de foto's die ze gaven waren slechte hoeken dus we konden het niet zien.

Ook kwam ik deze info per toeval tegen toen ik een twitter zoekopdracht deed om te kijken of er nieuws was over Paige.