Wil je echt, te goeder trouw, dat LA Knight nog maandenlang vastzit bij Rollins? Hij had vorige week al een wedstrijd met Jey tegen Bron en Bronson. Laat de man verder gaan.LA Knight's begrafenis doet Zack Ryder's begrafenis in 2012 lijken op een boeking van Steve Austin uit 1998. Hij werd letterlijk vervangen door het dikke overblijfsel van de Bloodline waar niemand om geeft. Een Jey Uso en LA Knight team zou een hoop merchandise-verkoop hebben opgeleverd, maar al het geld dat van LA Knight komt, is vies. Fuck jou Paul Ledick.
Het is Triple H. Hij zou wel een andere manier vinden om het te verknallen. Dat is alles wat hij kan.Ik zal terug moeten gaan en ernaar moeten zoeken, maar ik heb absoluut gezegd dat ze The Usos binnen het jaar weer zouden herenigen nadat Jey domweg in die 'main event'-plek bij WrestleMania was geplaatst. Wat een grap.
Als ze aan hun oorspronkelijke plan hadden vastgehouden, zou Jey in precies dezelfde positie zijn geweest als nu. Punk had Gunther bij WrestleMania verslagen voor de World titel en een fatsoenlijke run gehad, en had niet het hele jaar de stank van Rollins aan zich gehad. Reigns en Rollins hadden deze verdraaide, nooit eindigende, verdraaide vete die al bijna twaalf jaar bezig is kunnen afsluiten en iets nieuws kunnen doen.
Verdomme.
Sheamus en Rusev klaar om elkaar weer te beuken!Ik wil nog een Sheamus en Rusev wedstrijd zien. lol
Ze wil in plaats daarvan Chelsea Green zien, ze doet de Chelsea Green pose 😂
Iemand moet er een maken voor zowel The Judgment Day als The BloodlineGaat dit verhaal nog vorderen??? Heb het gevoel dat we hier al sinds vorige maand vastzitten. 🤭
View attachment 313378
Ik bedoel, daarom schakelen we allemaal in, toch?Valt Bayley Lyra vanavond aan?
Ik had echt hoge verwachtingen van Jey Uso's solocarrière. Toen hij de wereldtitel won, verwachtte ik niet de backlash die beweerde dat Jey die Rumble niet had mogen winnen.Ik ben niet enthousiast over de terugkeer van de Usos, althans, ik hoef de Yeet Man niet meer in de main event te doorstaan.