Wrestling Forum banner
21 - 40 of 4,254 Posts
Discussion starter · #21 ·
Re: Gionna Daddio MEGATHREAD #WhosYoDaddio

Ze is een van de weinigen over wie ik echt niets heb gehoord met betrekking tot haar werk in de ring, daar ben ik zelf erg benieuwd naar.

Edit: ik heb dit net gevonden van haar dark match niet zo lang geleden tegen toenmalig Womens Champion Sasha Banks. Geeft ons een klein inzicht.

http://masonsringsideview.blogspot.nl/2015/08/full-sail-tv-tapings-8-13-15.html
Oh cool, dat had ik niet gelezen. Maakt het nog beter :eek:kada

Image

Ook is Mojo Rawley in het echte leven ook een ongrappige idioot :ti

Ze doet me een beetje denken aan een jongere Gorgeous George (Macho Man's Valet in WCW), behalve met minder make-up en een gezonder lichaamstype. Gorgeous George zag er tijdens haar WCW-periode soms een beetje ondervoed uit, ik denk dat Gionna een sexier lichaam heeft.

Image

Image

Image

Image

Image

Het is gemakkelijk voor blondines om op elkaar te lijken, maar ik zie zeker een overeenkomst in hun gezichten. Gionna is duidelijk heter en ze kan worstelen, dus ze wint :).

Discussion starter · #38 ·

Hoe heb je die gifs zo groot gemaakt?
Software genaamd Gyazo die video's een paar seconden screencapt als gifs en ze direct uploadt op hun website, het is best netjes.

Ze doet me een beetje denken aan een jongere Gorgeous George (Macho Man's Valet in WCW), behalve met minder make-up en een gezonder lichaamstype. Gorgeous George zag er soms een beetje ondervoed uit tijdens haar WCW-run, ik denk dat Gionna een sexier lichaam heeft.

Image

Image

Image

Image

Image

Het is gemakkelijk voor blondines om op elkaar te lijken, maar ik zie zeker een overeenkomst in hun gezichten. Gionna is duidelijk heter en ze kan worstelen, dus ze wint :).
Ja, zeker lookalikes, maar Gionna is duidelijk mooier van nature :grin2:

21 - 40 of 4,254 Posts