ERKEN HEM! ☝🏼
Ook weet ik niet hoe ik dit aan mensen moet vertellen, maar ik ben een seizoenkaarthouder van de New York Giants. Raad eens? Mijn seizoenkaartprijs is de afgelopen jaren achtereenvolgens gestegen. De ticketprijzen stijgen soms. Ik weet niet zeker of WWE's dat ook hebben gedaan, want ik ben al jaren niet meer naar een show geweest, maar ja. Het is geen ongebruikelijke praktijk als je product hot is, wat de NFL en WWE zijn (natuurlijk is de NFL veel heter, geen schande daarin).Ik zeg niet dat ze sommige locaties hebben uitverkocht.
maar er is gemeld dat ze een recordomzet hebben gebroken op bepaalde plaatsen waar de WWE niet eens de helft van de arena vulde. Ik neem aan dat dit een deel zou kunnen zijn van waar de proclamations vandaan komen?
Zeker, en dat is een belangrijke reden waarom ze records breken. De ticketprijzen zijn na COVID enorm gestegen.Ik weet ook niet hoe ik dit aan mensen moet vertellen, maar ik ben een seizoenkaarthouder van de New York Giants. Raad eens? Mijn seizoenkaartprijs is de afgelopen jaren achtereenvolgens gestegen. Ticketprijzen stijgen soms.
NFL-tickets zijn ook duurder geworden en ze breken records. Ik denk dat ze ook een sterretje krijgen.Natuurlijk, en dat is een belangrijke reden waarom ze records breken. De ticketprijzen zijn na COVID enorm gestegen.
Ja, meneerWWE-fan zijn is leuk
Ja, de ticketprijzen zijn een wijdverspreide stijging. Ik wilde dit jaar met mijn vriendin Depeche Mode-tickets kopen en ze waren belachelijk. We zagen ze in 2018 en het verschil was niet eens in de buurt. Tickets stijgen elk jaar, maar de stijging na COVID was aanzienlijk groter. Ook in het geval van Baltimore; de CFG Bank Arena opende dit jaar voor het publiek, een volledig vernieuwde locatie. De kosten gaan ook omhoog.NFL-tickets zijn ook duurder geworden en breken records. Ik denk dat ze ook een asterisk krijgen.
Het indrukwekkende is dat deze ticketverhogingen de fans er niet van hebben weerhouden om deze tickets te kopen, wat ik denk dat sommigen over het hoofd zien of volledig missen.
En nogmaals, ticketverhogingen als je product razend populair is, is niet ongebruikelijk. De ticketverhogingen in de Attitude Era ten opzichte van de vorige New Generation Era waren veel groter, IIRC.
Het is momenteel zeker meer dan alleen de diehards. Als het alleen de diehards waren en niemand anders, zouden deze arena's niet elke week uitverkopen voor PPV, RAW en SD. En nu voor niet-televisie-uitzendingen van huisshows de dag na Kerstmis in een grote markt als NYC en een paar dagen later in een grote markt als LA. Ik weet zeker dat de diehards er nog steeds zijn, ze zijn er altijd. De diehards zijn de mensen die tickets kopen als de zaken slecht gaan en het product ijskoud is. Het zijn de nieuwe fans en casuals die ze terugtrokken. Hun 18-49 demo is in 2023 ook gestegen ten opzichte van voorgaande jaren. Er is bewijs om dat te ondersteunen.Ja, de ticketprijzen zijn een wijdverspreide verhoging. Ik wilde dit jaar met mijn vriendin Depeche Mode-tickets bemachtigen en ze waren belachelijk. We zagen ze in 2018 en het verschil was niet eens in de buurt. Tickets stijgen elk jaar, maar de stijging na COVID was aanzienlijk groter. Ook in het geval van Baltimore opende dit jaar de CFG Bank Arena voor het publiek, een volledig vernieuwde locatie. De kosten gaan ook omhoog.
Ik bedoel, je hebt tot op zekere hoogte gelijk. Mensen die bereid zijn om $$$ op te hoesten om een show te zien, bewijzen hun toewijding. Maar dit is WWE. Er zijn overal diehards die graag meer betalen om de show te zien. De WWE zou voor de pandemie een vergelijkbaar aantal in Baltimore aantrekken. Deze diehards die het extra bedrag voor tickets betalen, maken het verschil in bruto en kunnen een nieuw record worden genoemd. Technisch gezien klopt dat, maar dit verklaart grotendeels de diehards die $$$ ophoesten tijdens een inflatieperiode. Het betekent niet per se dat het product ook maar in de buurt zo populair is als in de AE in eigen land.
De WWE verkocht MSG begin 1996 uit toen de zaken nog steeds in de shit zaten.Het zijn momenteel zeker meer dan alleen de diehards. Als het alleen de diehards waren en niemand anders, zouden deze arena's niet elke week uitverkopen voor PPV, RAW en SD. En nu voor niet-televisie-uitzendingen de dag na Kerstmis in een grote markt als NYC en een paar dagen later in een grote markt als LA in het hele land. Ik weet zeker dat de diehards er nog steeds zijn, ze zijn er altijd. De diehards zijn de mensen die kaartjes kopen als het slecht gaat met de zaken en het product ijskoud is. Het zijn de nieuwe fans en casuals die ze terugtrokken. Hun 18-49 demo is in 2023 ook gestegen ten opzichte van voorgaande jaren. Daar is bewijs voor.
Ze verkochten MSG vorig jaar niet uit, en ook niet het jaar daarvoor, of het jaar daarvoor. Dat deden ze dit jaar. Waarom is dat? Het product was niet zo hot, en het waren alleen de die-hards. Geen casuals. In 2023 verhoogde WWE hun kijkcijfers, het meest indrukwekkend hun demo, aangezien democijfers en kijkcijfers in het algemeen op tv dalen, maar WWE trotseerde de trend op een grote manier. Ze verhoogden hun demo van jongere fans voor het eerst in jaren. De ticketprijzen en het aantal aanwezigen stegen ondanks hogere ticketprijzen.De WWE verkocht MSG begin 1996 uit, toen de zaken nog in de shit zaten.
Dat is het ding. De WWE verkoopt niet overal uit. Ze verkopen uit in sommige locaties. Dit is niet super ongebruikelijk. De reden dat het nu aandacht krijgt, is omdat sommige locaties bruto records breken, en ze doen het op plaatsen waar ze 1/3 van de capaciteit vullen. Waarom? Vanwege inflatie. Het is zeker niet onwaar dat ze het record hebben gebroken, maar het is niet zo indrukwekkend in context.
Ik denk niet dat de WWE zo hot is als in het Hogan-tijdperk, of de AE... maar ze maken de winst omdat ze een solide fanbase hebben van diehards die hun shit zullen kopen tijdens een inflatieperiode. Er zijn ook casuals, maar niet zoveel als je denkt.