Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail - Wrestling Forum : WWE, TNA, Indy Wrestling, Lucha Underground, Women of Wrestling Forums

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 128 (permalink) Old 03-07-2014, 11:28 PM Thread Starter
Getting over in the mid-card
 
Freeloader's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Boston
Posts: 6,675
Points: 30
                     
Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

http://gamingbolt.com/ubisoft-are-ab...h-dogs-insider

Looks kinda shit. I called it like 8 months ago. I rule.





The red car clip is from E3 2012.
The yellow car clip is from 2014.

Past gen vs current gen, right? Nope, apparently they're both from the Playstation 4

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=780290

Check Neogaf if you'd like. Look for the tweets confirming it.

Next up is the Division!

http://www.wrestlingforum.com/signaturepics/sigpic205268_1.gif
Freeloader is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 128 (permalink) Old 03-07-2014, 11:35 PM
TAR
#63notout
 
TAR's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Melbourne, Australia
Posts: 4,191
Points: 414
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

Yeah Ubisoft shot themselves in the foot here, but really I couldn't care less, game still looks fun and I'm still excited for it. Graphics I couldn't really give a shit about, as long as the game play is great I will like it.

But now I might look at reviews from trustworthy before I buy this game, just incase anything else that's not involving graphics are broken.



Carlton Blues - Chicago Bulls - Manchester City FC
TAR is offline  
post #3 of 128 (permalink) Old 03-07-2014, 11:49 PM
Vic
Proud #NewBlack
 
Vic's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 12,759
Points: 8,767
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

Gameplay > Graphics FACT.
Vic is offline  
post #4 of 128 (permalink) Old 03-07-2014, 11:50 PM Thread Starter
Getting over in the mid-card
 
Freeloader's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Boston
Posts: 6,675
Points: 30
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

I would think everyone should check for a review of this game first. If the graphics were lied about (And it looks 99% sure that this is legit, not Ps3 vs Ps4 here) then how can anyone be sure that the gameplay, story, quest system, etc is also just as fun?

My issue with the game, was that it looked boring, not graphically bad. Now it looks both. I thought the gameplay was designed to shine in a trailer, and had limited appeal. "Yeah ok you can hack cameras and those rising bollards (round things that come from ground to block cars), how long until you get bored hacking the same 6-7 over and over to ditch the cops?"

I could care less, game was never on my radar. I am worried for The Division though. That game looked promising, but who knows now.

http://www.wrestlingforum.com/signaturepics/sigpic205268_1.gif
Freeloader is offline  
post #5 of 128 (permalink) Old 03-08-2014, 12:02 AM
And this, is to go even further beyond.
 
The Son Shala's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Planet Shala of Universe 7.
Posts: 9,201
Points: 12,872
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

Wow that's fucking pathetic. 2014 and it looks like something that came out in 2006.

Either these "next-gen" consoles are truly a joke or Ubisoft is just that shit.

at least it's better than GZ. Which looks awful on the Xbone and can't even push past 720p.


This is for justice..

Sig by Sol Katti
The Son Shala is offline  
post #6 of 128 (permalink) Old 03-08-2014, 12:55 AM
WWE
Humbled
 
Join Date: Jul 2011
Location: Mississauga
Posts: 13,410
Points: 0
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

graphics don't make a game.

but for a game that's also going to be on next gen... just damn :allen1
WWE is offline  
post #7 of 128 (permalink) Old 03-08-2014, 01:21 AM
Convinced Vince to make me a Main-Eventer
 
Omega_VIK's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 11,473
Points: 5,564
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

Wow, that looks pretty crappy

CERO MIEDO
King of South Town

Underground Hip Hop Head
Omega_VIK is online now  
post #8 of 128 (permalink) Old 03-08-2014, 01:23 AM
Acknowledged by SCOTT STEINER
 
Al Borland's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Nova Scotia, Canada
Posts: 1,461
Points: 441
                   
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail



abi Dafuq is dat ubisoft

Al Borland is offline  
post #9 of 128 (permalink) Old 03-08-2014, 02:52 AM
The Man
 
Iron Man's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Boston, Massachusetts
Posts: 23,854
Points: 13,085
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

I care about gameplay, i'm not gonna go crazy because it doesn't look as good as what was presented at E3. The dudes on Neogaf on the other hand seem to be on suicide watch, seems to have infected the comments in youtube because seems a majority are complaining about graphics. Many seem to be worrying about the Division now


Iron Man is offline  
post #10 of 128 (permalink) Old 03-08-2014, 02:58 AM
Megalovania
 
obby's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 16,915
Points: 14,301
                     
Re: Haha, Ubisoft ruins Watch Dogs, downgrades graphics = fail

Looks like GTA san andreas

obby is offline  
Reply

User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome