Wrestling Forum : WWE, TNA, Debate League, Wrestling Videos, Women of Wrestling Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 20 of 247
Search took 0.53 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: GCA-FF
Forum: RAW   12-08-2014, 11:09 PM
Replies: 178
Views: 7,647
Posted By GCA-FF
Re: Roman Reigns Wins Superstar of The Year

Am I the only one who thinks that reaction to him coming out was...super weak?!? :\
Forum: General WWE   10-23-2014, 12:35 PM
Replies: 124
Views: 5,357
Posted By GCA-FF
Re: Biggest Mistakes WWE Has Made In 2014

I'm sure I can possibly come up with more, but...

-Cena burying Bray Wyatt
-Bryan vs Kane after WM30
-Brock winning WWEWHC and not being on most tapings & now missing a PPV
-SHIELD Breakup...
Forum: RAW   09-16-2014, 01:42 AM
Replies: 335
Views: 26,157
Posted By GCA-FF
Re: Reigns Beats Rollins Clean on FREE Television...WHY?

Maybe Rollins is gonna win Sunday and afterward cash-in his MITB to be the new WWE World Heavyweight Champion?


...ok, yeah, it isn't likely to happen, but there's a chance.
Forum: RAW   09-15-2014, 10:32 PM
Replies: 2,401
Views: 93,651
Posted By GCA-FF
Re: Official Raw Discussion Thread - 9/15/14

BRING BACK LIL JIMMY, DAMMIT!
Forum: RAW   09-15-2014, 10:26 PM
Replies: 2,401
Views: 93,651
Posted By GCA-FF
Re: Official Raw Discussion Thread - 9/15/14

Does anybody elsse find it odd to see R-Truth in trunks instead of black jeans?
Forum: RAW   09-15-2014, 10:25 PM
Replies: 2,401
Views: 93,651
Posted By GCA-FF
Forum: RAW   09-15-2014, 10:22 PM
Replies: 2,401
Views: 93,651
Posted By GCA-FF
Re: Official Raw Discussion Thread - 9/15/14

WTF they having Henry "Rally America" for?
Forum: RAW   09-15-2014, 10:06 PM
Replies: 2,401
Views: 93,651
Posted By GCA-FF
Re: Official Raw Discussion Thread - 9/15/14

Kids just wanted Cena to join Heyman not even 5 minutes ago and are now chanting "Cena!" :lmao
Forum: RAW   06-09-2014, 09:20 PM
Replies: 2,559
Views: 126,854
Posted By GCA-FF
Forum: RAW   05-12-2014, 08:33 PM
Replies: 2,448
Views: 118,005
Posted By GCA-FF
Forum: RAW   05-12-2014, 08:23 PM
Replies: 2,448
Views: 118,005
Posted By GCA-FF
Re: Official Raw Discussion Thread - 5/12/14

Exotic Express....
http://media.giphy.com/media/bYuaVpfEoKRbO/giphy.gif
Forum: RAW   05-12-2014, 08:07 PM
Replies: 301
Views: 32,424
Posted By GCA-FF
Re: Breaking News: Daniel Bryan Suffers Neck Injury

Can't seem to catch a break since his wedding. :bryan3
Hope things get better for him.
Forum: RAW   04-28-2014, 08:12 PM
Replies: 3,430
Views: 188,687
Posted By GCA-FF
Forum: RAW   04-21-2014, 08:14 PM
Replies: 3,355
Views: 195,773
Posted By GCA-FF
Re: Official Raw Discussion Thread - 4/21/14

Kane...you bastard???? :lmao
Forum: RAW   04-21-2014, 08:06 PM
Replies: 3,355
Views: 195,773
Posted By GCA-FF
Forum: WWE Network & Weekly TV   04-18-2014, 09:05 PM
Replies: 233
Views: 19,702
Posted By GCA-FF
Re: Main Event Live + 4/18 Smackdown Spoilers

That was actually a decentmatch with Hornswoggle and El Torito.... :shocked:
Forum: RAW   04-15-2014, 06:11 AM
Replies: 46
Views: 4,463
Posted By GCA-FF
Re: WTF happened last night?

IMHO Things were fine til the crowd started cheering for ____'s promo that involved the Joker, Myspace and using crap photoshop pics just for giggles. Crowd had usual ups and downs from there. But...
Forum: RAW   04-14-2014, 11:01 PM
Replies: 3,192
Views: 208,532
Posted By GCA-FF
Forum: RAW   04-14-2014, 11:00 PM
Replies: 5,022
Views: 377,435
Posted By GCA-FF
Forum: RAW   04-14-2014, 10:20 PM
Replies: 3,192
Views: 208,532
Posted By GCA-FF
Showing results 1 to 20 of 247

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome