Wrestling Forum : WWE, TNA, Debate League, Wrestling Videos, Women of Wrestling Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 20 of 248
Search took 0.51 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Calahart
Forum: General WWE   Today, 12:14 PM
Replies: 223
Views: 14,979
Posted By Calahart
Re: WWE's Renee Young Confirms She IS Dating Dean Ambrose!

Oh hey my art made it on here! Worked damn hard on that.
Forum: General WWE   Today, 12:12 PM
Replies: 223
Views: 14,979
Posted By Calahart
Re: WWE's Renee Young Confirms She IS Dating Dean Ambrose!

I was so happy when I found out about it. The things the haters say regarding it is hilarious.
Forum: General WWE   02-14-2015, 01:07 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Probably is the case. :lol

Like I said take it with a grain of salt.


One thing is for certain, this whole thing has caused quite a rift within the fandom on social media. If one is like me...
Forum: General WWE   02-14-2015, 06:06 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

I didn't even know that :lol

It would be an adjustment for him to go without it, but wwe also has their own set of hairdressers.
Forum: General WWE   02-13-2015, 01:01 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

I said supposedly. Not my fault if people take it for 100% fact. :shrug

I guess someone else read the fan report, relayed it to my friend, and then she relayed it to me. I don't care that much to...
Forum: General WWE   02-12-2015, 03:55 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

I never personally read the report (a friend on Skype told me just now), but supposedly some fans witnessed Dean breaking kayfabe to help get Seth out of the building as fast as possible once the...
Forum: General WWE   02-11-2015, 06:45 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

You guys are still goin with this? :lmao
Forum: General WWE   02-11-2015, 03:37 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Yeah I'm not worried per say. It's just a thought that crossed my mind. I'm not worried at all as far as what the wwe will do with him. At least not right now, but it isn't out of the realm of...
Forum: General WWE   02-11-2015, 03:25 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Not to mention she wants to see him fail even though it won't happen. But yeah the world already knows he's a dick IRL now. That shouldn't translate over into his character. I kinda sometimes wonder...
Forum: General WWE   02-11-2015, 03:13 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

This thread is killing me. :mj2
Forum: General WWE   02-11-2015, 02:44 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Ohmygod :chlol
Forum: General WWE   02-11-2015, 02:26 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Rollins you god damn slut

:sodone
Forum: General WWE   02-11-2015, 01:57 PM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Well hardly anybody knew about this until recently. He even did it under a different wrestler name. No casual viewer is going to know about Tyler Black. It is stuff like this though where it's like...
Forum: General WWE   02-11-2015, 10:43 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

You're right. Leaving the memories alone.
Forum: General WWE   02-11-2015, 10:32 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

24/7 is a gross over exaggeration. There was plenty of actual discussion in between. Some men were just too intimidated by the thirst levels. Which is actually silly because a few dudes were ballsy...
Forum: General WWE   02-11-2015, 10:06 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

I think Kevin is Seth's little dog. Or maybe it was leighla's dog? Idk, but there are some pics here and there.
Forum: General WWE   02-11-2015, 06:53 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

:lmao

Y'all have no right to ever say "no homo" again after all the dick talk that goes on not only in here, but in pretty much every facet of wrestling discussion on the internet. There's more...
Forum: General WWE   02-11-2015, 04:43 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Maybe. There's fanfiction for that though.
Forum: General WWE   02-11-2015, 04:33 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

I already knew about cyber fights. (Thanks Shield thread) He was young and needed the money!
Forum: General WWE   02-11-2015, 04:20 AM
Replies: 2,237
Views: 243,662
Posted By Calahart
Re: Seth Rollins hacked

Leighla seemed convinced enough that he was having an affair. Hense her lashing out the way she did. Everything else is speculation.
Showing results 1 to 20 of 248

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome