LOL @ cena cheating on his wife with a porn star - Page 12 - Wrestling Forum : WWE, TNA, Debate League, Wrestling Videos, Women of Wrestling Forums
 
LinkBack Thread Tools
post #111 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:11 AM
Searching for a new identity
 
zkorejo's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 5,858
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

Quote:
Originally Posted by TheFranticJane View Post
Considering the vast philanthropic work Cena does on a regular basis - yeah, I'll support him no matter what. Call me a 'blind mark' if you want, perhaps the shoe fits :/

Now, the mods warned me. Starbuck sent me a warning saying I was a 'gimmick poster'.
But the truth is that I respect John Cena, I respect his work for charity, I respect his promo skills and I respect how he pulled the business out of the 2003 slump.

So when threads like this come by, and it turns into this massive circle jerk with guys just taking shots at John and red-repping those who like him, well, I feel the need to give a divergent opinion.

Have I insulted anyone? have I conducted myself poorly? Have I wrote anything that is truly offensive? Beyond my own personal philosophy on marriage, a philosophy stemmed by an adulterous pig of a step father when I was growing up?

No? Then how am I a 'gimmick poster'? And how can Starbuck justify warning me? For that matter, how can you people justify sending me threatening rep messages calling me a 'retard'?

It doesn't surprise me that you hate Cena's charity work when you resot to ableist language like that.
Well.. that explains it all.

Doesnt look like a gimmick poster to me.

THE REBEL

http://www.wrestlingforum.com/signaturepics/sigpic196587_40.gif
zkorejo is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #112 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:13 AM
Acknowledged by SCOTT STEINER
 
Blommen's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Denmark
Posts: 1,294
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
           
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

Quote:
Originally Posted by TheFranticJane View Post
Considering the vast philanthropic work Cena does on a regular basis - yeah, I'll support him no matter what. Call me a 'blind mark' if you want, perhaps the shoe fits :/

Now, the mods warned me. Starbuck sent me a warning saying I was a 'gimmick poster'.
But the truth is that I respect John Cena, I respect his work for charity, I respect his promo skills and I respect how he pulled the business out of the 2003 slump.

So when threads like this come by, and it turns into this massive circle jerk with guys just taking shots at John and red-repping those who like him, well, I feel the need to give a divergent opinion.

Have I insulted anyone? have I conducted myself poorly? Have I wrote anything that is truly offensive? Beyond my own personal philosophy on marriage, a philosophy stemmed by an adulterous pig of a step father when I was growing up?

No? Then how am I a 'gimmick poster'? And how can Starbuck justify warning me? For that matter, how can you people justify sending me threatening rep messages calling me a 'retard'?

It doesn't surprise me that you hate Cena's charity work when you resot to ableist language like that.
If you can't appreciate the humorous irony of the biggest babyface in the business getting caught with his dick inside some pornstars blown out cooch while he was married to another chick.... Then i don't think you have a sense of humor at all.

Quote:
Originally Posted by SpookshowTony View Post
Don't waste your money on The Call. It ends with Big Show sitting on a bench covered in cheetos, looking at the camera with a wide ass grin and saying "It ain't easy...", falls asleep and farts. Fade to black
Blommen is offline  
post #113 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:13 AM
Largest arms in the world, BROTHER!
 
TripleG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 33,613
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 1 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

LOL, this story is hilarious.

See, Cena isn't such a goody good doofus afterall, ha ha.

WEEKDAY WARRIORS OF WRESTLING: The Podcast I'm On
http://www.talkshoe.com/talkshoe/web...d=95975&cmd=tc

TLC...S PPV REVIEW


TripleG is offline  
post #114 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:13 AM
MOTHER....ING BEARSHARK
 
Gambit's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 4,653
Mentioned: 2 Post(s)
Tagged: 1 Thread(s)
Quoted: 9 Post(s)
                     
So you admit to defending cena blindly? Then calling you a blind mark is the truth not an insult. And you view on relationships is fair enough but if cena wanted sex with random people he should have left his wife.





Gambit is offline  
post #115 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:13 AM
Carrying SCOTT STEINER's bags
 
Join Date: Nov 2012
Location: Everywhere in the middle of nowhere
Posts: 3,866
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

11 pages of Cena fucking a pornstar. Good shit Cena, good shit.

Quote:
Originally Posted by Eclairal View Post
Seriously ? The WWE is going to attack the ex-wife ? Pathetic ... Cena should be fired. Speak of a role-model ...

Guy LeDouche is offline  
post #116 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:15 AM
Searching for a new identity
 
Natsuke's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 5,543
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 1 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

Quote:
Originally Posted by zkorejo View Post
Bully has a point, if his wife wasnt able to satisfy him, the "right thing" to do would have been to confront her and divorce her, then go around and fool with all the girls he wanted to. How hard was that to do? How can you or anyone justify a guy cheating on his wife. :-/

Note: I know its his personal life and I personally dont give a shit about what he does.. Im just contributing in the topic for the fun of it.
The same way people justify cheering for a man who beats on women, and pedophile and a guy who has cheated on women so many times we've lost count.

He's not the only guy who's done this. In fact, when it comes to wrestlers I'm pretty sure this is on the low-end scale of the shady shit wrestlers have done.

But yeah, suddenly people fucking care about the Be A Star campaign. They never once gave a shit as long as blood and cursing was around, let alone Miz and Sheamus (Top Heels at that time) represented Be A Star, but nah.. let's pour dirt on shit we know nothing about.

Is he a scumbag if he did it? Yeah. But it's this kind of retarded TMZ-reaction from fans that I hate the most. Suddenly people are shocked and appalled like Beyonce lip-syncing at the inauguration, like people really gave a shit about that either

CM Punk vs. John Cena
Best Rivalry of 2011. Screw Rock vs Cena.

Live and Let Die.

I will forever Believe in The Shield
Sierra Hotel India Echo Lima Delta


Natsuke is offline  
post #117 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:16 AM
Stand Up for the Boy in Green
 
Join Date: Mar 2011
Location: dirty old town, dirty old town
Posts: 3,751
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 1 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

Quote:
Originally Posted by TheFranticJane View Post
an adulterous pig

im not interested in your private life, and im certainly not gonna start insulting your family, but how is cena not an adulterous pig?

Hollywood Hanoi is offline  
post #118 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:17 AM
hello
 
ANDERSON'S XMAS STOCKING FULL OF JOY!~'s Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: EGame is WOAT
Posts: 18,085
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

LOL @ the WWE trying to shut Cena's wife up. They have no right to do that. Their role model champ ain't so anymore

And also, Kendra Lust has a rockin body and is a MILF, so don't blame Cena for hittin' that.


***

ANDERSON'S XMAS STOCKING FULL OF JOY!~ is online now  
post #119 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:19 AM
Shooting the birds down from the trees
 
BULLY's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Salma Hayek.
Posts: 4,503
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

Quote:
Originally Posted by TheFranticJane View Post
Considering the vast philanthropic work Cena does on a regular basis - yeah, I'll support him no matter what. Call me a 'blind mark' if you want, perhaps the shoe fits :/

Now, the mods warned me. Starbuck sent me a warning saying I was a 'gimmick poster'.
But the truth is that I respect John Cena, I respect his work for charity, I respect his promo skills and I respect how he pulled the business out of the 2003 slump.

So when threads like this come by, and it turns into this massive circle jerk with guys just taking shots at John and red-repping those who like him, well, I feel the need to give a divergent opinion.

Have I insulted anyone? have I conducted myself poorly? Have I wrote anything that is truly offensive? Beyond my own personal philosophy on marriage, a philosophy stemmed by an adulterous pig of a step father when I was growing up?

No? Then how am I a 'gimmick poster'? And how can Starbuck justify warning me? For that matter, how can you people justify sending me threatening rep messages calling me a 'retard'?

It doesn't surprise me that you hate Cena's charity work when you resot to ableist language like that.
Who said anything about hating cenas charity work? nooone did. fact of the matter is, he did something we don't agree with. something that goes against his supposed 'moral code' hustle loyalty respect and here you are trying to condone his actions, when blind freddy can see they are wrong. that's where the gimmick poster allegations come into play.

BULLY is offline  
post #120 of 406 (permalink) Old 02-12-2013, 08:22 AM
Searching for a new identity
 
Natsuke's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 5,543
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 1 Post(s)
                     
Re: LOL @ cena cheating on his wife with a porn star

Ohhh, so this is about being a role model.

...yeah... you picked the wrong form on people to really care about that shit. Hell, we all cried for Edge leaving when we forgot he fucked Matt Hardy's fiancee while Matt was injured. >___> Come on guys. lol

CM Punk vs. John Cena
Best Rivalry of 2011. Screw Rock vs Cena.

Live and Let Die.

I will forever Believe in The Shield
Sierra Hotel India Echo Lima Delta


Natsuke is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Closed Thread

User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome