SKYFALL - Page 4 - Wrestling Forum : WWE, TNA, Indy Wrestling, Lucha Underground, Women of Wrestling Forums

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #31 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 02:42 PM
You're face, to face With the man who sold the world
 
Teh Kok's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Kobe's house.
Posts: 17,704
Points: 4,642
                     
Re: SKYFALL

yeah got unlazy and checked it out.


Teh Kok is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #32 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 02:44 PM
Fire Walk With Me
 
Shepard's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 7,003
Points: 1,340
                     
Re: SKYFALL

Quote:
Originally Posted by Mclovin it View Post
in my defence I have not noticed lawls play much and imp seems good. What games of lawls should I look up?
wild west or no idea


but really any game he plays shows his skills. they pale in comparison to the true greatest HIPLOP anyway

Shepard is online now  
post #33 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 02:46 PM
The Man Who Killed TDL
 
AryaAnark's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 4,264
Points: 1,279
                     
Re: SKYFALL

Quote:
Originally Posted by Mclovin it View Post
That is true. I am one of them.
Fucking loads of us are. Taking abuse is something you're going to have to learn to do if you want to improve. I've taken a shit load, RKO, and I will take a whole heap more. It's part of the game.

Don't get caught up or distracted by it. That shit with you and Clover was unreadable at times. And I don't mean I couldn't tell if you were town or scum, but that I could barely bring myself to read it.

AryaAnark is offline  
post #34 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 02:48 PM
MOTHER....ING BEARSHARK
 
Roy Mustang's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,095
Points: 6,408
                     
Yeah that was bad though I more just got annoyed with how pointless the facepalm was. Why post it 5 times lol! Need to stop getting in silly arguments.





Roy Mustang is offline  
post #35 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 02:58 PM
Here for Fantasy Sports
 
Stax Classic's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Portland, Oregon
Posts: 12,177
Points: 8,947
                     
Re: SKYFALL

The secret to mafia is playing like shit as town so that you can play the same as scum, and metta backs you up. METTA.


GRAB THE WORLD BY THE BALLS
Stax Classic is offline  
post #36 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 03:03 PM
Megalovania
 
obby's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 16,898
Points: 14,250
                     
Re: SKYFALL

Quote:
Originally Posted by TKOK View Post
yeah got unlazy and checked it out.
Quote:
Originally Posted by Shepard View Post
wild west or no idea
but really any game he plays shows his skills. they pale in comparison to the true greatest HIPLOP anyway
Quote:
Originally Posted by Anark View Post
Fucking loads of us are. Taking abuse is something you're going to have to learn to do if you want to improve. I've taken a shit load, RKO, and I will take a whole heap more. It's part of the game.

Don't get caught up or distracted by it. That shit with you and Clover was unreadable at times. And I don't mean I couldn't tell if you were town or scum, but that I could barely bring myself to read it.
Quote:
Originally Posted by Mclovin it View Post
Yeah that was bad though I more just got annoyed with how pointless the facepalm was. Why post it 5 times lol! Need to stop getting in silly arguments.
Quote:
Originally Posted by ChrisK View Post
I have

I've been without proper internet for a while. Been concentrating on Mafia at The Center (which I can access on my phone) lately, but I plan on playing again here soon.





Skyfall is a punk who cannot even Mafia; the truth must be known.
Quote:
Originally Posted by Jon Snow View Post
The secret to mafia is playing like shit as town so that you can play the same as scum, and metta backs you up. METTA.
Nah, the secret to playing mafia is MULTIQUOTING

unless you're shit at mafia like me, in which case you're fucked

obby is online now  
post #37 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 03:04 PM
Here for Fantasy Sports
 
Stax Classic's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Portland, Oregon
Posts: 12,177
Points: 8,947
                     
Re: SKYFALL

Multiquoting while adding nothing new. Makes it seem like you've done something, but as sXe will tell you, nah.


GRAB THE WORLD BY THE BALLS
Stax Classic is offline  
post #38 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 03:05 PM
Fire Walk With Me
 
Shepard's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 7,003
Points: 1,340
                     
Re: SKYFALL

Quote:
Originally Posted by Jon Snow View Post
The secret to mafia is playing like shit as town so that you can play the same as scum, and metta backs you up. METTA.
oh god no. no no no no

Shepard is online now  
post #39 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 03:08 PM Thread Starter
Getting ignored by SCOTT STEINER
 
ChrisK's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 770
Points: 198
           
Re: SKYFALL

The secret to Mafia is _______.

Never give up tells.



My Website
- Focus on UK/Scottish wrestling for new fans. Previews. Reviews. Live results. Interviews. Focus is on Insane Championship Wrestling, Fierce Females, Scottish Wrestling Alliance and British Championship Wrestling. Always looking to speak to wrestling fans on Twitter (@AWBAblog), Facebook, or at a live show.
ChrisK is offline  
post #40 of 59 (permalink) Old 02-08-2013, 04:27 PM
Shooting the birds down from the trees
 
BULLY's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Salma Hayek.
Posts: 4,507
Points: 26
                     
Re: SKYFALL

the secret to mafia is in this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.

BULLY is offline  
Reply

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome