BULLY? more like PUSSY - Page 136 - Wrestling Forum : WWE, TNA, Debate League, Wrestling Videos, Women of Wrestling Forums
 
LinkBack Thread Tools
post #1351 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:48 AM
DIRK
 
The Lady Killer's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: San Diego
Posts: 10,334
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 2 Post(s)
                     
Re: BULLY? more like PUSSY

Yeah clearly he cares or he wouldn't have stayed up 5 hours past his "bedtime" to prove to a bunch of people he never met that he's tough/confident/secure/getting pussy on the reg/doing infinite amounts of curls/owning jobbers/having fun.





Credit: A$AP
The Lady Killer is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #1352 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:49 AM
( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
The One's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Los Angeles, CA
Posts: 1,219
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
     
Re: BULLY? more like PUSSY

Quote:
Originally Posted by Catalanotto View Post
After all of this, I guess I can form a current opinion on Bully.

I never had anything against him, still don't. However, I do think he legit takes things here too seriously. To flip out in chat over things people said, the whole thing with Froot being a 'backstabber' that he got quite angry about....ehhh, doing shit like that and then acting like you don't care.....it does indeed show you care.

Like I said, I hadn't seen a post from him (before this whole thread started) for quite some time, so, didn't really know much about what was going on.

Anyway....I think Bully really is a tad insecure. I would have thought confident, perhaps, if he didn't flip over shit in chat, but, let's face it...he went out of his way to ask his GF to make out with him while he took a picture for WF. Let's not deny anything here, he told us to give him a minute (or second or whatever he said). I don't think it was an old pic he found. I think he really did tell his GF what was going on and he was all KISS ME SO THEY FEEL JELLY OF ME. Just stuff like that and flexing in odd ways (like the pic with the glass in his hand) just seems like he needs to puff out to get people to see his buffness while seeming to perhaps hide something else (honestly was a weird pose in that picture).

People accused me of not being the person in my pictures so I proved them wrong by posting a pic with a sign and when that still made people question, I posted a video. I think I even came right out and said it was to prove people wrong. No shame in it...but to post pictures and then deny it was to prove people wrong....come on, dude...it's a great feeling when people doubt you and you make them look stupid. Let's not get a Pinocchio nose over it. You don't have to act like you didn't do it to prove your haters wrong. You wanted them to feel the burn of being wrong. They doubted you had a girl, you showed them otherwise, even telling her to make out with you so they didn't think it was your sister or something.


This isn't bandwagoning. I don't dislike Bully. I am not saying this to hop on any dicks (no one here has the mushroom shape I like ), just really the truth from my point of view.

If you want to avoid further embarrassment, just be honest, man. Just admit this shit bothers you, everyone knows it does. You don't really find it amusing, that is just a cover up to pretend no one got under your skin. If that insignificant shit Froot said got under your skin, there is no doubt in my mind that this thread has gotten to you, at least more than you want to admit.

There is nothing wrong with admitting defeat. I like you, but, damn, even you gotta say the own was brought huge with this one.
This pretty much sums up the situation.

The One is offline  
post #1353 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:51 AM
MCMXCII
 
A$AP'S CANADIAN CHRI$TMAS CAROL's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Canada
Posts: 4,624
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 1 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: BULLY? more like PUSSY

Scott hall powerslam. Haymaker. Haymaker. Razor's Edge.





A$AP'S CANADIAN CHRI$TMAS CAROL is offline  
post #1354 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:51 AM
GO RED WINGS
 
Catalanotto's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Hugh Jackman's pants
Posts: 9,484
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: BULLY? more like PUSSY

Quote:
Originally Posted by The Lady Killer View Post
Yeah clearly he cares or he wouldn't have stayed up 5 hours past his "bedtime" to prove to a bunch of people he never met that he's tough/confident/secure/getting pussy on the reg/doing infinite amounts of curls/owning jobbers/having fun.
I was gonna mention that as well, lol.

I have never stayed up beyond my bedtime for shit like this, man. That is just....damn. If you can't sleep because you HAVE to read and respond to what peeps online are saying about you, that is some serious insecurities.


CP, I am gonna slam dunk your dick through a pile of bricks, son, then sunset flip your asscheeks in to a ditch.


Detroit Red Wings/Dallas Cowboys
MARKS FOR ROWDY RODDY PIPER
Just when you think you know the answers, I change the questions.
You ever notice Hulk Hogan’s got no hair on his chest? Only friend he’s got that DOES is Cyndi Lauper.

Catalanotto is offline  
post #1355 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:53 AM
( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
The One's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Los Angeles, CA
Posts: 1,219
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
     
Re: BULLY? more like PUSSY

Lets be honest here. We all stayed up all night on here at least once to prove people wrong. I know I have.

The One is offline  
post #1356 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:54 AM
The Sundance Kid
 
CamillePunk's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: RIPE for parody.
Posts: 10,548
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 3 Post(s)
                     
Re: BULLY? more like PUSSY

Quote:
Originally Posted by Catalanotto View Post
CP, I am gonna slam dunk your dick through a pile of bricks, son, then sunset flip your asscheeks in to a ditch.


Press Play to wake up.

And then join the 100 Years Alan Pardew Club!
CamillePunk is offline  
post #1357 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:56 AM
MCMXCII
 
A$AP'S CANADIAN CHRI$TMAS CAROL's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Canada
Posts: 4,624
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 1 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: BULLY? more like PUSSY

Quote:
Originally Posted by Danny 310 View Post
Lets be honest here. We all stayed up all night on here at least once to prove people wrong. I know I have.
What kind of arguments are you getting into that involve staying up all night? lol

Sounds like you're getting trolled by the best.





A$AP'S CANADIAN CHRI$TMAS CAROL is offline  
post #1358 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 03:59 AM
( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
The One's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Los Angeles, CA
Posts: 1,219
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
     
Re: BULLY? more like PUSSY

Quote:
Originally Posted by A$AP View Post
What kind of arguments are you getting into that involve staying up all night? lol

Sounds like you're getting trolled by the best.
I do it for fun lol. The argument was about me sucking my own dick. I know, i know. I recovered from it though.

The One is offline  
post #1359 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 04:01 AM
GO RED WINGS
 
Catalanotto's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Hugh Jackman's pants
Posts: 9,484
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: BULLY? more like PUSSY

Quote:
Originally Posted by Danny 310 View Post
Lets be honest here. We all stayed up all night on here at least once to prove people wrong. I know I have.
I really haven't.

I don't really get attacked a lot, though. Anark tried, and failed, really. Not saying I absolutely dominated him or anything, but, he didn't scratch me. I pointed stuff out, he got mad, it got really boring fast. I didn't stay up all night going back and forth. He left a little earlier to go to bed. I went to other threads in the wrestling section before signing off and going to bed the same time I usually go. Nothing either of us cared to go on all night about because we just don't do that shit. Say what you gotta say while awake, don't let people on the internet rob you of sleep for work or school or just in general because of what they have to say. That's retarded.


Detroit Red Wings/Dallas Cowboys
MARKS FOR ROWDY RODDY PIPER
Just when you think you know the answers, I change the questions.
You ever notice Hulk Hogan’s got no hair on his chest? Only friend he’s got that DOES is Cyndi Lauper.

Catalanotto is offline  
post #1360 of 1505 (permalink) Old 12-31-2012, 04:03 AM Thread Starter
THESE THOTS AIN'T LOYAL
 
scrilla's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: chatbox
Posts: 15,354
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: BULLY? more like PUSSY

keep the lanny poffo shit out of my thread


#BELLA&HOOPLA
scrilla is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Closed Thread

User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome