Wrestling Forum : WWE, TNA, Debate League, Wrestling Videos, Women of Wrestling Forums

Wrestling Forum : WWE, TNA, Debate League, Wrestling Videos, Women of Wrestling Forums (http://www.wrestlingforum.com/)
-   Rants (http://www.wrestlingforum.com/rants/)
-   -   1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON (http://www.wrestlingforum.com/rants/645561-1-like-1-love-ignore-youre-fucking-terrible-person.html)

Shazayum 11-30-2012 08:47 PM

1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 


If anyone here has facebook you must have seen these posts at least once. I see this shit EVERY FUCKING DAY. At first I wouldn't care but it's really begun to annoy me. I like = 1000 prayers? What the fuck does that even mean? If people want prayers sent to the poor girl why not just pray instead of being lazy bitches and acting like you give a fuck by "liking" the picture? "Ignore= u dont care"? I'm not saying everyone gives a damn but to say LIKE OR ELSE YOU'RE A HEATHEN is extremely stupid. All these pictures are, are blatant attempts to whore likes on facebook for attention and it's really a shame. I'm not saying it's a bad thing to bring attention to tragedies via social media, I'm saying it's a bad thing to expose these tragedies just for "likes."

Fucking people.

HeatWave 11-30-2012 08:50 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
I consider the "8 yr old [Insert name here] has a terminal disease, so can we please make them a trending topic over twitter" a bit more over the line, but yeah I dislike it all

JoseDRiveraTCR7 11-30-2012 08:52 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
I see your point. I don't know what is it with the internet that makes people do things for fake points that mean nothing.

By the way, I gave you some green rep for this.

Gandhi 11-30-2012 08:59 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
Its funny because praying is as useful as you liking the stupid facebook crap :troll

scrilla 11-30-2012 09:00 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
facebook is the downfall of society

Brye 11-30-2012 09:03 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
I've supposedly already killed my grandparents a few times by not liking a picture of an old lady on my facebook feed. Shit is ridiculous when you see it has 1000+ likes.

Shazayum 11-30-2012 09:18 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
Quote:

Originally Posted by Brye (Post 12326139)
I've supposedly already killed my grandparents a few times by not liking a picture of an old lady on my facebook feed. Shit is ridiculous when you see it has 1000+ likes.

:lmao

This picture in my OP got over 7000 likes. I think I've seen one with over 20,000 or something. It's a pandemic, I swear. (it IS pandemic and not epidemic right?)

blur 11-30-2012 09:37 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
They're hungry for facebook likes. Ironically I see posts of hungry-looking african children and on them says "1 like=1 prayer".

#Mark 11-30-2012 09:48 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
Facebook really shows how thirsty people are for attention.. People will do anything nowadays for their fifteen minutes

CHIcagoMade 11-30-2012 09:51 PM

Re: 1 LIKE= 1 LOVE IGNORE AND YOU'RE A FUCKING TERRIBLE PERSON
 
:lol that shit floods my news feed constantly.


All times are GMT -5. The time now is 12:07 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.2