Funny wrestling pictures - Page 664 - Wrestling Forum : WWE, TNA, Indy Wrestling, Debate League, Women of Wrestling Forums
 1Likes
 
LinkBack Thread Tools
post #6631 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 09:08 AM
#StayClassyWF
 
Ron Burgundy's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: San Diego
Posts: 975
Points: 51
         
Re: Funny wrestling pictures.

Quote:
Originally Posted by swagger_ROCKS View Post
Ted?

LOL the Ziggles meme will never get old imo.
Nah, but he is from a Wrestling family.
Ron Burgundy is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #6632 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 09:24 AM
Little Poppa Pump
 
dangreenday's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Shrewsbury UK
Posts: 2,482
Points: 0
                   
Re: Funny wrestling pictures.

Quote:
Originally Posted by RKO-Vs-FU-Vs-619 View Post
Can anyone guess who this is?

Is that Finlay ?

STEPHANIE McMAHON FAN
dangreenday is offline  
post #6633 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 09:30 AM
#StayClassyWF
 
Ron Burgundy's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: San Diego
Posts: 975
Points: 51
         
Re: Funny wrestling pictures.

Quote:
Originally Posted by dangreenday View Post
Is that Finlay ?
It is indeed! Found it in an old WWE magazine, got a few old superstar pictures haha

For example




Got a few more, but can you guess who these people are?
Ron Burgundy is offline  
post #6634 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 09:35 AM
Yeah1993
 
Yeah1993's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: BOB BACKLUND
Posts: 11,069
Points: 3,818
                     
Re: Funny wrestling pictures.

Th kid's JBL I think. The woman does not look familiar at all.

Yeah1993 is offline  
post #6635 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 09:53 AM
Special Attraction at Wrestlemania
 
Sheamus_ROCKS's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 23,825
Points: 4,550
                     
Re: Funny wrestling pictures.

I think the girl is Nattie, I can so see Finlay now. lol


KARLA LOPEZ, THE HOTTEST MODEL/ACTRESS ALIVE. Sheamus, Swagger, Wade, Dixie, Cesaro, Sami, DB, RKO, Drew, Del Rio, Cody, Punk, AJ LEE / (Thanks to ASAP/CHAMP for the sigs) CHAMPviaDQ = Great GFX.
Sheamus_ROCKS is offline  
post #6636 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 10:17 AM
#StayClassyWF
 
Ron Burgundy's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: San Diego
Posts: 975
Points: 51
         
Re: Funny wrestling pictures.

Quote:
Originally Posted by Yeah1993 View Post
Th kid's JBL I think. The woman does not look familiar at all.
Quote:
Originally Posted by swagger_ROCKS View Post
I think the girl is Nattie, I can so see Finlay now. lol
Both right!

What about these ones?


Ron Burgundy is offline  
post #6637 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 10:23 AM
Challenging SCOTT STEINER's authority
 
Loudness's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 4,818
Points: 1,361
                     
Re: Funny wrestling pictures.

First one is Kane, no clue about that kid with bowtie though. Fun game btw
Loudness is offline  
post #6638 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 11:00 AM
#StayClassyWF
 
Ron Burgundy's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: San Diego
Posts: 975
Points: 51
         
Re: Funny wrestling pictures.

Quote:
Originally Posted by Loudness View Post
First one is Kane, no clue about that kid with bowtie though. Fun game btw
Yeah that's Kane, the 2nd one is connected to Kane.
Ron Burgundy is offline  
post #6639 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 11:11 AM
STEVIE
 
Ricky Jerret's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 3,716
Points: 445
                     
Re: Funny wrestling pictures.

Undertaker?

EDIT: Not sure cause the kid's not ginger.

Last edited by Ricky Jerret; 06-02-2012 at 11:15 AM.
Ricky Jerret is offline  
post #6640 of 10616 (permalink) Old 06-02-2012, 11:17 AM
Vince gives me a comedy gimmick
 
#1Peep4ever's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 6,421
Points: 177
                 
Re: Funny wrestling pictures.

Quote:
Originally Posted by RKO-Vs-FU-Vs-619 View Post
Both right!

What about these ones?


Kane and Paul Bearer?

#1Peep4ever is offline  
Closed Thread

User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome