Fantasy Football keeper leagues - Page 456 - Wrestling Forum : WWE, TNA, Indy Wrestling, Lucha Underground, Women of Wrestling Forums

 
LinkBack Thread Tools
post #4551 of 8121 (permalink) Old 11-10-2012, 11:14 AM
Bubblegum Asskicker
 
HoHo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: New Castle , Delaware
Posts: 4,743
Points: 1,914
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

Big week Week 10 for everyone, if Bradshaw can get me a 1 TD this Sunday, I think I can pull out a win over JM.I've looked at my losses and they have been close, a play here or two gave me my losses except one last week.Shit happens in fantasy football good luck everyone.


Join my twitter, to see my Forums and people I followhttps://twitter.com/#/Son_HoHo
HoHo is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #4552 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 12:38 PM
Vince gives me a comedy gimmick
 
Perfect Poster's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 6,702
Points: 1,681
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

God damn injuries are fucking me over. Instead of being able to have Antonio Brown/Sproles/Jennings/Fitzgerald (although the latter two are on a bye this week) I have to run with Kendall Wright/Titus Young/Shonn Greene/Issac Redmond. Fuck me.
Perfect Poster is offline  
post #4553 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:06 PM
Here for Fantasy Sports
 
Stax Classic's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Portland, Oregon
Posts: 12,513
Points: 9,962
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

YOU'RE GOING DOWN PSYCHO

Stax Classic is offline  
 
post #4554 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:10 PM
P.O.P., hold it down
 
Notorious's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Houston
Posts: 22,413
Points: 2,748
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

Quote:
Originally Posted by Perfect Poster View Post
God damn injuries are fucking me over. Instead of being able to have Antonio Brown/Sproles/Jennings/Fitzgerald (although the latter two are on a bye this week) I have to run with Kendall Wright/Titus Young/Shonn Greene/Issac Redmond. Fuck me.
Good thing you're going against the worst team in the league

Quote:
Originally Posted by Tupac Shakur
We ain't even really rapping, we just letting our dead homies tell stories for us.
Notorious is offline  
post #4555 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:26 PM
Here for Fantasy Sports
 
Stax Classic's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Portland, Oregon
Posts: 12,513
Points: 9,962
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

I picked up a guy I legit threw shit at while he was in college :| Bess is a douche nozzle.

Stax Classic is offline  
post #4556 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:29 PM
Aid
#FunFact™
 
Aid's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Athens, GA
Posts: 7,507
Points: 579
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

I'm hoping for a big game from Marshall and Martin today. With a big game from them, I should beat MrMr and his awesome flex position player, Marcel Reese.
Aid is offline  
post #4557 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:30 PM Thread Starter
looking at the tape
 
MrMister's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: The Book of Love
Posts: 35,532
Points: 22,190
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

lol

Marshall won't get you shit vs Houston....I hope. Martin probably will only score 42 this week.

I'd play Givens over Reece, but SF scares me.



MrMister is online now  
post #4558 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:38 PM
Aid
#FunFact™
 
Aid's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Athens, GA
Posts: 7,507
Points: 579
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

It's ok. Brandon Lloyd will suddenly go off and get three garbage time TDs against the Bills (which isn't hard since garbage time starts early in the second quarter) and Hakeem "The Dream" Nicks will go AJ Green against the Bengals and score two TDs. Blair Walsh will also throw a TD and run for a TD. With all those TDs and work from Muscle Hamster, I have a 141 and 2/3rds percents chance of winning. :steiner2
Aid is offline  
post #4559 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:40 PM Thread Starter
looking at the tape
 
MrMister's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: The Book of Love
Posts: 35,532
Points: 22,190
                     
re: Fantasy Football - NFL league merger!

Nicks is the new Desean Jackson so yeah he's gonna hit 20 for sure since he hasn't done anything all year.

Walsh is gonna catch his own TD throw so your projection is a bit off there Aid.



MrMister is online now  
post #4560 of 8121 (permalink) Old 11-11-2012, 01:47 PM
Aid
#FunFact™
 
Aid's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Athens, GA
Posts: 7,507
Points: 579
                     
Re: Fantasy Football - WF NFL League 3

Time for some trash talk. Von Doom is gonna be Von Dominated by yours truly. Megatron will make him humble.
Aid is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome