The Walking Dead Season 3 discussion thread - Page 2 - Wrestling Forum : WWE, TNA, Debate League, Wrestling Videos, Women of Wrestling Forums
View Poll Results: Who will die in the finale?
Andrea 31 40.79%
Rick 4 5.26%
Carl 4 5.26%
Daryl 4 5.26%
Herschel 30 39.47%
Beth 12 15.79%
Maggie 16 21.05%
Glenn 18 23.68%
Judith 17 22.37%
Michonne 3 3.95%
Carol 16 21.05%
The Governor 39 51.32%
Martinez 32 42.11%
Milton 29 38.16%
Tyreese 4 5.26%
Sasha 13 17.11%
Multiple Choice Poll. Voters: 76. You may not vote on this poll

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #11 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 12:24 AM Thread Starter
46 and 2
 
Hit-Girl's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: DO YOU THINK ME WICKED?
Posts: 11,289
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 55 Post(s)
                     
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

haha yeah I loved that look. Absolutely loved it.



But yeah Morrissey is awesome and I'm THRILLED they didn't turn Merle into The Governor. So I don't see how they can fuck it up.



-sig by CHAMPviaDQ

WE'RE THE BAD NEWS, WE'RE THE YOUNG GUNS, WE'RE THE ONES THAT THEY TOLD YOU TO RUN FROM.
Hit-Girl is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #12 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 12:33 AM
Little Poppa Pump
 
eddiefan's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Winterfell
Posts: 2,228
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

Yeah they should be able to handle the character well since they don't have to show how he ends up being how he is. Just worried about what parts from the comic they keep and what they cut. Never watched Morissey in anything else so I have no idea how he will do but good to see that he has your approval.

eddiefan is offline  
post #13 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 12:45 AM Thread Starter
46 and 2
 
Hit-Girl's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: DO YOU THINK ME WICKED?
Posts: 11,289
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 55 Post(s)
                     
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

Yeah he has my full approval. I'm still kinda bummed they didn't go with the classic comic look lol. It is kinda over the top though so it's all good.

Morrisey is an English actor and you have probably seen him but don't know. Here's his IMDB page.

http://www.imdb.com/name/nm0607375/



-sig by CHAMPviaDQ

WE'RE THE BAD NEWS, WE'RE THE YOUNG GUNS, WE'RE THE ONES THAT THEY TOLD YOU TO RUN FROM.
Hit-Girl is offline  
post #14 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 01:32 AM
No One You Know
 
Jon Snowman's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Paradise City
Posts: 5,798
Mentioned: 3 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 39 Post(s)
                     
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

Hit-Girl, a Walking Dead fan aswell? Heh you just keep getting better. Cheers for not being a generic "Ewww it shows nasty stufff, I don't like it!!" kind of girl when it comes to this series.


Anyway enough with the babbling; I can't wait for this Season. Something tells me Lori isn't getting out of it alive, I don't know why. And something really big is taking place besides that.
Going to be a pain having to deal with the Shane fans that claim the series are dead now that he also is.

---
★ "Everything you do in life echoes throughout eternity." ★


>> Randy Orton Appreciation Group - Join Us! <<
Jon Snowman is offline  
post #15 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 01:44 AM
xhc
Getting ignored by SCOTT STEINER
 
xhc's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 932
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
       
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

At last, the exciting chronicles of T-Dog shall continue.
xhc is offline  
post #16 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 02:15 AM Thread Starter
46 and 2
 
Hit-Girl's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: DO YOU THINK ME WICKED?
Posts: 11,289
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 55 Post(s)
                     
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

Quote:
Originally Posted by NoyK View Post
Hit-Girl, a Walking Dead fan aswell? Heh you just keep getting better. Cheers for not being a generic "Ewww it shows nasty stufff, I don't like it!!" kind of girl when it comes to this series.


Anyway enough with the babbling; I can't wait for this Season. Something tells me Lori isn't getting out of it alive, I don't know why. And something really big is taking place besides that.
Going to be a pain having to deal with the Shane fans that claim the series are dead now that he also is.
If the prison arc is done as it should be done people will not complain about Shane not being in the show. I assure you.

BTW is there something about me and my personality that makes you think of someone prissy and preppy? lol if that is the case then I am stunned.



-sig by CHAMPviaDQ

WE'RE THE BAD NEWS, WE'RE THE YOUNG GUNS, WE'RE THE ONES THAT THEY TOLD YOU TO RUN FROM.
Hit-Girl is offline  
post #17 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 08:09 AM
No One You Know
 
Jon Snowman's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Paradise City
Posts: 5,798
Mentioned: 3 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 39 Post(s)
                     
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

Quote:
Originally Posted by Hit-Girl View Post
If the prison arc is done as it should be done people will not complain about Shane not being in the show. I assure you.

BTW is there something about me and my personality that makes you think of someone prissy and preppy? lol if that is the case then I am stunned.
Yeah I think the Prison Arc is already certain






--


Well don't mind me, maybe I'm too stereotypical when it comes to this because sadly 90% of the girls I know are pretty damn prissy when it comes to stuff like this. Thus why I can't have a decent TV Series conversation with them about these kinds of series.

I should know better from a Kick Ass fan though :P

*Which by the way, Kick As 2 is coming out next year, and Jim f****g Carey is in it *

---
★ "Everything you do in life echoes throughout eternity." ★


>> Randy Orton Appreciation Group - Join Us! <<

Last edited by Jon Snowman; 10-04-2012 at 08:11 AM.
Jon Snowman is offline  
post #18 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 08:23 AM
Acknowledged by SCOTT STEINER
 
BehindYou's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Brighton, UK
Posts: 1,478
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 4 Post(s)
                 
Whilst I think they perhaps killed shame too quick and really enjoyed the hugely misguided character, I'm sire season 3 will continue to impress.
Despite differing from the comics a lot its been really good throughout!

BehindYou is offline  
post #19 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 08:45 AM
Working on my abs
 
SideTableDrawer's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Tennessee
Posts: 2,675
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                 
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

Fuck DISH. What am I supposed to do, I'm stuck without my favorite show.
SideTableDrawer is online now  
post #20 of 1733 (permalink) Old 10-04-2012, 09:14 AM
Easy Lover
 
BANKSY's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: In The Game
Posts: 3,747
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
                     
Re: The Walking Dead Season 3 discussion thread

Be interesting how they pace the season in relation to the comic book story arcs.

BANKSY is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome